Translate

sobota, 11 marca 2017

SZROCIAKI NA BAŁKANACH: Podsumowanie


Stało się. Kilka dni temu wystrzelałem się całkowicie ze wszystkich materiałów z Bałkanów. Wrzucam więc dziś tylko małe zestawienie podsumowujące wszystkie 9 wpisów z tej serii (a zarazem fajnego tripa), a już jutro nowy wpis. Co ciekawe najpopularniejszym wpisem okazał się być ten o szrociakach innego typu - takich stricte militarnych, co też będzie dla mnie wskazówką przy następnych podróżach.

Jeśli szukacie miejsca, gdzie stare samochody wciąż są codziennością to polecam ten kierunek na jakieś eskapady wypoczynkowe połączone z kolekcjonowaniem zdjęć starego żelaza. Ja tymczasem kombinuję intensywnie nad kolejnym wyjazdem "żelazozbiorczym" - mam już na oku pewną małą wyspę, ale na razie za mało jest konkretów, by o tym mówić. Póki co to jutro lecę do Czech, może wpadnie coś fajnego.




2 komentarze:

  1. Stare samochody to moja pasja :) Linki się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  2. W przyszłości zapraszam też do Albanii. Byłem i widziałem, albańscy Szoferi są najlepsi :D

    OdpowiedzUsuń