Translate

sobota, 22 kwietnia 2017

PRAWDZIWE GÓWNO: Batmobil Lubelszczyzny



Witam. Nie wiem jak to się stało. Zapomniałem o tej kategorii wpisów na szro, ale dziś trafiłem na tak straszne auto, że oczy mnie wypadli, no i potem automatycznie przypomniało mi się o tejże serii z ordynarnym tytułem na czele, dotychczas składającej się li tylko z jednego wpisu. Zobaczywszy to BMW nie mogłem wrzucić go tylko na FB - o nie, musiałem mu poświecić nieco więcej czasu, bo auto jest po prostu epickie - to taki Batmobil Lubelszczyzny. Fajnie, że właściciel ma dużo zdrowego dystansu, wobec czego dowiadujemy się, że auto m.in. nie jest w M-pakiecie, a B-pakiecie, czyli bułgarskim pakiecie stylistycznym. Wnętrze - o tu można się rozpisać, ale ograniczę się tylko do jednej uwagi skierowanej do wyznawców kultu czarnej podsufitki w BMW. Nie jest wam teraz głupio? Jak wyglądają wasze zwykłe i nudne do bólu czarne podsufitki przy tej sportowej, agresywnej i męskiej CZERWONEJ PODSUFITCE. Ciekawe czy przypadkiem nie przyczynię się do powstania kultu czerwonej podsufitki w BMW :) Dobra koniec gadania - czas na zdjęcia. Ostrzegam - tylko dla osób powyżej 18 lat. Mam nadzieję, że mi jakoś wybaczycie.



Tyle stylów skumulowanych w jednym i tym samym aucie - no poezja dla oczu
Ale zaraz - GDZIE SZADOŁ LAJN!!!???

Brawo kurwa!


 Link do ogłoszenia


17 komentarzy:

  1. Oczy mi tez wypadli. Dla mnie to epicki projekt i nic nie moge z siebie w tym momencie wiecej wydac.
    Greg.

    OdpowiedzUsuń
  2. 10 lat temu byś srał z radości jakbyś go zobaczył ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee - ja zawsze miałem alergię na takie gunwa.

      Usuń
    2. To jest takie pierdzenielnie że " kiedyś to było zajebiste i super i w ogóle
      zazdro" .. Gówno prawda, to wtedy też był szajs i wstyd byłoby mi tym jeździć...

      Usuń
  3. Jak można to zrobić temu biednemu BMW

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu ktoś to wyrwał z chodnika i cały internet już burzę kręci. Stało tyle lat i miało święty spokój :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja piernicze... brak słów... JEST PIENKNY!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne ma te "rasty" fele :)
    są idealne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogolnie środek auta jest do przełkniecia na dłuższa mete da rade sie przyzwyczaić do czerwonej oczojebnosci ale sam fakt allegropakietów i totalnego oszpecenia i tak paskudnego auta to jakieś nieporozumienie! Zerwac te plastiki z tego i wrocic do serii !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. z zewnątrz bym jeszcze zniósł w końcu siedzę w środku jadąc, na placu bym go gdzieś musiał ukryć przed wzrokiem bo bym nie zniósł na codzień i nie da się przyzwyczaić to pewne ;p

    ale ten środek jakbym miał na to patrzeć jadąc na codzień to nieeeee aaaaaa!!!!
    pewnie po jakimś czasie bym uciekł w czasie jazdy byle już na to nie patrzeć ;p
    ew black sprey i całe te czerwone gówno zapaćkać ;p

    no ale jestem tolerancyjny jak komuś takie sie podoba to jego wola :D

    OdpowiedzUsuń
  9. za dlugo to tym ktos nie najezdzil ;) niedawno widzialem go miedzy innymi autami na przetargu wyprzedazy parkingu policyjnego. cena wywolawcza bodajze 1500zl, raczej nikt nie kupil

    OdpowiedzUsuń
  10. czerwona podsufitówka to uj.. ale że w glancu to już coś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie! Tylko nie oszpecanie BMW E34!

    OdpowiedzUsuń
  12. "Brawo K." Wygrałeś internety.

    OdpowiedzUsuń