Witam. Następnym krajem do
jakiego udaliśmy się po opuszczeniu Serbii była Czarnogóra. Motoryzacyjny krajobraz Czarnogóry
jest bardzo zbliżony do tego z Serbii (w końcu jeszcze 10 lat temu stanowili jedno
państwo). Na ulicach znajdziemy zatem sporo Zastav, wciąż przewija
się sporo Beczek, ale powoli pojawia się coś charakterystycznego raczej dla
Chorwacji, czyli stojące tu i ówdzie Renault 4. Dupowozem numer jeden jest Golf
II, jednak sporo jest również I generacji z oczywistych względów - były
montowane w Sarajewie (TAS), które obecnie znajduje się w granicach Bośni i Hercegowiny. Zapraszam na zdjęcia - dziś druga (i ostatnia) część zdjęć z Czarnogóry.
Wszystkie zdjęcia z Chorwacji znajdziecie TUTAJ. To rzecz tylko dla wytrwałych bo jest ich aż 320 (i to po selekcji;)
Magirus-Deutz -prawdopodobnie Typ 230 w jakieś późniejszej wersji |
A teraz dużo TAM-ów |
R4-ek też będzie kilka |
Kolejny Magirus-Deutz |
Prawie mi uciekła, ale zdążyłem zrobić zdjęcie, dzięki opcji szybkiego włączeniu aparatu w Lumce |
Zastava 750 Special - "Ficia" posiada silnik o mocy zwiększonej do 30 KM |
Dawno już nie widziałem takiego Mastera |
Nocowaliśmy tuż obok niego |
To TAM 80 T5 |
Na mojej prywatnej liście najbardziej zajeżdżonych Baleronów jakie widziałem ten byłby w pierwszej trójce |
R18 GL |
TAM 75 T5, czyli 75 KM i i 5 Ton DMC |
To chyba premiera E39 na szrociakach, ale była tak ładnie porzucona, że musiała się tu znaleźć. Zastanawiające - u nas już dawno zniknęłyby te felgi z E36 M3 |
Kura i fura, czyli mój ulubiony zestaw w przypadku fotografii starego żelaza. Przyznam, że nawet specjalnie wyczekiwałem, aż kura podejdzie do Yugo |
Typowy widok, typowe pojazdy dla tego rejonu - miejscowość Herceg Novi |
Istna okazja |
Wszystkie zdjęcia z Chorwacji znajdziecie TUTAJ. To rzecz tylko dla wytrwałych bo jest ich aż 320 (i to po selekcji;)
dobry miks, czuje się jakbym skoczył w przeszłość, pluta w takiej "morskiej" barwie jeszcze nie widziałem, dużo jednookich sie trafiło, baleron piknie dobity ;)
OdpowiedzUsuńPluta?
Usuń