Witam. Ostatnio
przy okazji poszukiwania auta dla kuzynki (niedługo będzie wpis z cyklu
"Zakupiwszy") miałem okazję poszperać trochę po okolicy, której
wcześnie nie eksplorowałem - a to był błąd. W ciągu zaledwie 10 minut trafiłem
na wiele interesujących fur - zobaczcie sami.
Na Prelude III generacji zawsze patrzę przychylnym okiem ze względu na wspólną historię |
Ta niestety w automacie i sadząc po nielakierowanych zderzakowych to pewnie jakaś tańsza, gaźnikowa wersja |
Z tyłu bardziej podoba mi się polift |
Volvo 343 DL |
Pięknie przyozdobione lodem |
Acura Legend |
To ciekawostka - Mercedes R129 od FAB Design |
Daimler jest na sprzedaż - LINK |
Ktoś na FB rozśmieszył mnie tekstem, że to koło pasuje jak siodło do dzika |
Ale chyba nie jest aż tak źle |
Na koniec poliftowy LS400 (UCF 20 II) w bardzo ładnym stanie. W sumie to nawet nie wiedziałem, że to auto miało aż dwa lifty. |
Jeśli Wam mało to gorąco polecam poprzednie wpisy z tej serii:
[Miks Warsztatowy cz. 3]
[Miks Warsztatowy cz. 2]
[Miks Warsztatowy cz. 1]
To bodajże matecznik Klasyki Gatunku. Ale dalej stoją też Cymesy, które były już w PŻW - Moskwicze i Wołga.
OdpowiedzUsuńZgadza się.
UsuńA czy to czasem nie jest tak, że Lexus LS 400 miał pierwszą generację (UCF10, także jako XF10 - 1989) i lift w 1992, po czym wyszła druga generacja w 1994 (UCF20 / XF20) i tą liftingowano w 1997? Ten ze zdjęcia to UCF20 poliftowy. A było coś jeszcze? Chyba, żeby liczyć LS400 jako jedno auto (UCF10 & UCF20), a jako osobne dopiero LS430.
OdpowiedzUsuńTo jest ta sama buda, tylko z innym przodem, trochę innym wnętrzem itd. Cytat z wiki: "Lexus LS po gruntownej modernizacji produkowany w latach 1994 - 2000 często uznawany jest za drugą generację."
UsuńDla mnie jeśli można przełożyć drzwi z jednego auta do drugiego to jest to ta same generacja. UCF10 & UCF20 spełniają ten warunek.
Luknij Pan na to
OdpowiedzUsuńhttps://www.leboncoin.fr/voitures/1404902314.htm?ca=12_s
Piękne :D
Usuń