Translate

środa, 31 lipca 2019

PRAWDZIWY PRODŻEKT: Ford Capricciosa




Witam. Dziś mam dla Was prawdziwy cymesik. Normalnie aż pocą mi się rynce jak to piszę, ale w miejscowości Krowodrza znajduje się coś absolutnie wyjątkowego - Ford Capricciosa. Auto kolekcjonerskie, rzadkie, niebanalne. Przeznaczone tylko dla prawdziwych mężczyzn! Szybkie, dopracowane, a do tego niebywale wręcz agresywne. Brak mi słów - chyba najlepiej oddać je sprzedającemu:


 "Bez słów to klasyk i wielka lokata kapitału to nie auto dla leszczy tylko dla kozaków z jajami. 9 egzemplarzy na świecie, ma 35 lat a fabrycznie 7,9 s do setki jak widać na specyfikacji a ja wiem ,że ma 6,2 s/ setki"



W rzeczy samej mamy do czynienia z oryginalną wersją Forda Capricciosa przygotowanej na La Mans w liczbie zaledwie 9 sztuk! Styliści Forda z oddziału Ford of Europe chcieli zabłysnąć i udało im się to - pokazali auto okrutnie szybkie (7,9 sek. do 100 km/h, ale ja wiem, że ma 6,2), a do tego wręcz obrzydliwie stylowe. Miarą sukcesu niech będzie dla Was fakt, ze ów styl kopiowali potem liczni, naprawdę liczni tunerzy z Niemiec tworząc własne wersje tego unikatowego auta. SZOK, SZOK, SZOK. Po prosty jestem w szoku, że mamy w Polsce takie auto! Zupełnie się tego nie spodziewałem, bo to fura DUUUUUUUUUŻOOOOOOO rzadsza od np. Ferrari 250 GTO, którego zbudowano aż 36 sztuk. A Ford Capricciosa to jedynie 9 egzemplarzy! Myślę, że samochód bardzo szybko znajdzie nowego właściciela, bo to wielka lokata kapitału. Podejrzewam, że pod blokiem mieszkaniem sprzedającego dojdzie do brutalnej walki na noże do pizzy o to auto. Ba! Ja sam wsiadam w Galanta i .....







Link


3 komentarze:

  1. Sorry, jestem ignorantem. To znaczy ze to nie taki rarytas jak tam jest napisane?... albo jest go wiecej?... albo to nieprawda?...

    Bibliotekarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zwykłe Capri po jakimś wieś tuningu w szopie. Te z LM wyglądały inaczej, a Ford nie robił też po prostu takich wersji przeznaczonych do sprzedaży na rynku.

      Usuń
  2. Piękne auto. Teraz nie ma samochodów z taką linią.

    OdpowiedzUsuń