Translate

czwartek, 25 lipca 2019

PRAWDZIWY PRODŻEKT: Królewska Łada 2106


Witam. Długo zastanawiałem się czy wrzucić to do "Prawdziwego Gówna", "Prawdziwego Prodżektu", czy też do "Prawdziwej Patyny". W końcu zapytałem się Was poprzez FB i wyszło, że ta druga opcja będzie najodpowiedniejsza dla takiego bolidu. No to zaczynamy. Ostatnio wokół naszego lokum pojawia się coraz więcej egzotycznych pojazdów. W związku z budową kolejnych etapów raz na jakiś czas widuję pojazdy albo zupełnie u nas egzotyczne jak Łada Samara po 34 lifcie, albo pojazdy co prawda znane nam z przeszłości ale w wersjach egzotyczno-rękodzielniczych. Oba przypadki łączą blachy od naszych wschodnich sąsiadów. Mam dziś dla Was prawdziwą bombę – Ładę 2106 na full opcji. Piszę tak, bo wydaje mi się, że naprawdę doczepiono tu wszystko co się tylko dało – brakuje w zasadzie tylko zmiany lakieru na taki typu "kameleon" i zaszpachlowania klamek. Zresztą zachęcam do osobistego sprawdzenia wszystkich modyfikacji - praktycznie każdy element auta został poddany jakimś zmianom. Z racji ostrego słońca i przyciemnianych szyb niestety nie udało mi się uchwycić wnętrza tego dzieła, a uwierzcie mi, że działo się tam po prostu grubo. Boczki drzwiowe z podobizną tygrysa, czerwona deska rozdzielcza, akcesoryjny podłokietnik, czerwono-czarne „miśkowate” pokrowce na fotele, no i ta tytułowa korona. Teraz już wiecie dlaczego to królewska Łada :)

LED-y na staruch furach - to lubię :D
Bardzo pasują te felgi


No a jakże!
Jak chlapacze to muszą być napisem Sparco

Chromowany plastik - to też uwielbiam
"Bojowe" pochylenie auta ku przodowi - szanuję
Tutaj autor ewidentnie chciał dodać do swojego dzieła trochę prestiżu i nowoczesności. To ja w Galancie nie mam takiego bajeru!
Jest i wzmiankowana wcześniej korona. Szkoda, że nie widać reszty.




1 komentarz:

  1. eee, nie przesadzaj :) to delikatny tuning jest, chyba nie byles na Ukrainie :)
    dla przykladu:
    http://raz-bor.ru/foto/kolhoz-tuning-vaz-2106.jpg
    http://a.d-cd.net/f7a29c8s-960.jpg
    http://yandex.ru/images/search?from=tabbar&text=тюнинг%202106

    OdpowiedzUsuń