Translate

piątek, 9 sierpnia 2019

SZROCIAKI robio rajda!




Witam. No i stało się. Prodżekt, do którego zbierałem się dobre 2-3 lata w końcu się urzeczywistnia. Kilka słów o początkach. Jak już wspominałem  od dłuższego czasu chciałem zrobić jakiś event związany z zabytkowymi samochodami, ale nie za bardzo pasowała mi koncepcja stacjonarnych spotów. Po pierwsze wydaje mi się, że we Wrocławiu jest ich już dostatecznie dużo i nie widziałem potrzeby tworzenia kolejnego, a po drugie aktywna forma spędzania czasu ze starymi samochodami i ich właścicielami jest w mojej opinii zwyczajnie atrakcyjniejsza. Ze zdziwieniem odnotowałem więc, że we Wrocławiu w zasadzie nie ma i nie było żadnych rajdów klasyków. Jedyny jaki kojarzę to ten związany z MotoClassic Wrocław, ale to event zamknięty na uczestników zlotu w Topaczu. Tymczasem oferta tego typu rajdów np. w Warszawie opiewa na kilkanaście, a bardziej to nawet na kilkadziesiąt rajdów rocznie. Wtedy też stwierdziłem, że koniecznie trzeba coś z tym zrobić i tak się fajnie stało, że Michał również już nad czymś takim od pewnego czasu myślał, więc połączyliśmy siły i postanowiliśmy, że zorganizujemy I WrocławskiRajd Samochodów Zabytkowych. Niemal od razu padł pomysł, by pierwszą edycję zlokalizować wokół Ślęży, bo to bardzo atrakcyjna lokalizacja pod taki rajd. Szybko uzyskaliśmy wsparcie i akceptację ze strony Ślężańskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Sobótce, co bardzo nas ucieszyło i tylko dodało skrzydeł. Zapraszamy serdecznie wszystkich chętnych do udziału i widzimy się już niedługo! Zgłosiło się już kilka fajnych ekip w fajnych autach, a liczba miejsc jest ograniczona. Na zgłoszenia czekamy do 24 sierpnia. Wszelkie informacje znajdziecie TUTAJ.




3 komentarze:

  1. Cool idea! Unfortunately, wont be around at the time of year.

    BTW, it is open to cars up to 1990 including 1990 or not? Because I do have a MR89 Polonez of... 1990. https://weneedpolonez.wordpress.com/2019/02/14/polonez-mr89/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Including 1990 :) In exceptional cases (interesting car) we will also allow to participate slightly younger cars.

      Usuń
    2. Ok, cool, good to know. Maybe next year then.

      Usuń