Translate

środa, 30 maja 2018

WIADOMOŚCI PARAFIALNE



Witam. Wiadomości mam takie sobie - otóż z jakiś względów nie mam pełnego dostępu do konta na FB z poziomu kąkutera. Konto nie jest zablokowane, ale przy próbie wejścia na nie pojawia się błąd pętli przekierowań i dupa. Próbowałem z kilku komputerów z różnymi przeglądarkami, więc problem raczej nie leży z mojej stronie, a po stronie FB. Tyle dobrze, że mogę wejść na konto z telefonu i tam jakoś dodawać materiały (choć nie mogę wrzucać zdjęć, ani czytać Waszych wiadomości), ale generalnie to jestem mocno wkurbiony na tą jxxxxą firmę. Każdy, kto miał podobne akcje z FB wie, że zgłoszenie danego problemu na ich stronie niekoniecznie równa się z jakąkolwiek reakcją z ich strony. Są monopolistą na rynku to mogą sobie np. zamknąć wasze konta i wuj Wam do tego - no bo co im zrobimy?




Podsumowując - jeśli macie do mnie jakieś pytania, chcecie podrzucić jakiś link to najlepiej piszcie na szrociaki@gmail.com Wiadomości z FB pozostaną bez odpowiedzi, póki FB czegoś z tym nie zrobi.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz