Translate

poniedziałek, 4 czerwca 2018

FRANCUSKIE STADKO



Witam. Dobre wiadomości – FB coś tam pogmerał i mam już pełny dostęp do szrociakowego konta. Ale do rzeczy. Kilka dni temu podczas pieszego carspottingu po okolicy (z browarem w ręce) trafiłem na bardzo interesujące zbiorowisko samochodów. Wszystkie są francuskie i większości z nich nie zobaczycie na ulicach, a nawet na zlotach. Pod dachem stał sobie Citröen 2CV, dwa Citröeny Dyane i chyba najciekawszy bolid - Peugeot 403 w niecodziennym, żółtym lakierze. Kawałek dalej stał jeszcze Citröen Acadiane, którego już kiedyś pokazywałem na FB. 










4 komentarze:

  1. Coś więcej o tym? prywatna posesja, właściciel z tych "będę robił", wpuścił Cię czy wszedłeś na dziko, czy może teren zupełnie nieogrodzony i niepilnowany?
    Z jednej strony auta w dobrym stanie, ktoś dogląda bo inaczej już by je rozkradziono, a z drugiej... wygląda jakby już z rok albo i dłużej nikt tam nie zaglądał. ciekawe miejsce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za bardzo chce coś o tym bliżej pisać, żeby nie kręcił się tam nikt podejrzany w jakimś niecnym celu.

      Wygląda na pasjonata, który lubi te auta i pomału remontuje je dla siebie/dla innych pewnie też. Jestem tam raz na jakiś czas i cały czas są jakieś zmiany - nie jest tak, że to stoi i gnije. Wcześniej stały same 2CV.

      Usuń
  2. Ten 403 chyba był niedawno na Alledrogo czy innym Otomłocie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie - pamiętam, że nawet wrzucałem jego ogłoszenie na FB. Bardzo prawdopodobne, że to ten właśnie.

      Usuń