Translate

poniedziałek, 22 stycznia 2018

OKRESOWE WYPRÓŻNIENIE TELEFONU cz. 27


Witam. Za dużo ostatnio miksów gościnnych na szrociakach- muszę wrzucić coś swojego. A mam tego dosyć dużo na komputerze, więc chętnie się z Wami podzielę. Przypadkowo złożyło się tak, że w tej edycji znalazły się aż 3 samochody co prawda normalnie spotykane na naszych drogach, ale te są akurat w rzadkich u nas wersjach na rynek północnoamerykański. Materiały pochodzą jeszcze z lata 2017 roku.

Cygara wciąż trzymają się dzielnie i nie jest rzadkością spotkać je na taksach
O kurde - ktoś to kupił
No niezbyt mi wyszło to zdjęcie
Przepraszam, ale wciąż mnie śmieszy
Rzadkie w Polsce auto - Daihatsu Charmant








Wojtyszyn to co bierzesz takiego Lexa?
Nie widać tego na zdjęciach, ale ten BX jest masakrycznie wrośnięty
Stoi w tym samym miejscu od co najmniej 10 lat



Jest w tym jakiś zen
190-tka w bardzo ładnym stanie
Jasne wnętrze
Ale ten kolor jakiś taki jednak niezbyt fajny
Wrocławski Gargamel
Prestiż tej dzielnicy zmalał tylko dzięki tej jednej Kaczce o jakieś 300%

Ceny mieszkań w Sky Towerze poszły w dół o 50%

Dobrze, że podpisane - W ŻYCIU BYM SIĘ NIE DOMYŚLIŁ. NIGDY

Proszę jaki sportowy Favoryt - aż kipi testosteronem
Ale się ucieszyłem jak go znalazłem
Bluebird w kombiaku to już gatunek na wyginięciu
O i jeszcze w leniuchu

Chyba wrzucałem go kiedyś na FB. Stał pod ASO Suzuki




Zwracam uwagę na ponadprogramową parę furtek
Na bogato
Pierwsze z zapowiadanych aut USDM - amerykański Baleron w gnoju




Hmmm - coś mi tu nie gra

Westfalia w T3-ce w amerykańskiej wersji
Z Merolem łączy ją klasyczne mercedesowskie koło
No i najciekawsze - Lancer sprowadzony ze Stanów
A przynajmniej sadząc po tym po tym detalu
Blisko mnie funkcjonuje pewien warsztat robiący chyba głównie Merole
Zawsze wśród plastików można tam spotkać coś ciekawego - to W126 jest zapewne pozbawione serca, bo bardzo wysoko stoi

Pamiętam doskonale tego Malucha - zrobiłem to zdjęcie tuż koło komendy policji. Zgłaszaliśmy wtedy z Kozą kradzież naszych dwóch samochodów. Dzień jak co dzień...



7 komentarzy:

  1. We Wrocławiu śmiga już jedne Cygaro na taksie, te ze zdjęcia. Było drugie, białe, ale wrasta o ile jeszcze stoi (na Różance).

    OdpowiedzUsuń
  2. Lexus LS400 to jedno z moich wymarzonych aut. Volvo też świetne. Cygaro, BMy, Merole i Cadillac też są spoko. Reszta taka sobie. Jeszcze tamto Audi A3 w sedesie też wygląda ładnie, choć nie przepadam za nowymi VAGami.
    "Czekam na nową Suprę"
    Ricer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby nie była tak ohydnie ohydna jak to co pokazali w formie concept cara.

      Usuń
  3. Proszki z Niemczech.Poliglota na Zulu pokazał swój kunszt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się szata graficzna na tym blogu. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń