Translate

poniedziałek, 18 września 2017

MIKS MALTAŃSKI cz. 7


Witam. Dziś jeszcze trochę materiałów z Malty, choć tu konkretnie jest głownie wyspa Gozo, gdzie np. na pewnej uliczce stało sobie całe stado Civiców IV generacji, wszystkie w sedesie - bo jak wiadomo sedan jest najlepszy. Po trzecim przestałem już robić im zdjęcia. Generalnie na całej Malcie w oczy rzucała się ogromna ilość starych Hond, głownie właśnie Civiców IV, co tylko pokazuje, jak zajebiście trwałe są to auta. W zasadzie tylko rdza może je pokonać, a tam nie ma z tym takich problemów jak np. w Polsce. Wbrew wcześniejszym zapewnieniom  znalazłem jeszcze trochę zdjęć z aparatu i dziś one właśnie.

Pierwszy. Przedlift
Drugi. Polift
I trzeci. Polift
Tu japońska konkurencja spod znaku nudy - Corolla E80
Niedaleko stała jest dużo starsza krewna - Corolla E20

Na podszybiu wizerunki świętych. Ja nie wiem...
Japończyki, Japończyki, a tu nagle przejeżdża sobie Vetta Stingray w kabriolecie
Racząc całą okolicę niezwykle soczystym basiwem dobywającym się z rur wydechowych. Poza tym to zaje.... kolor


Ten model Toyoty jest u nas kompletnie nieznany - to Corolla GT-S (AE92)


Wspaniałe malowanie i w ogóle. Jeździłbym. Za karę
Pan widoczny niestety nie był właścicielem i nie udało mi się pogadać :/

Ależ to jest smutny samochód
Liverpool, 1992 rok. Jesień, szaro, pada. Wychodzicie rano do pracy przed swój zagrzybiały od wilgoci dom z końca XIX wieku i na ulicy widzicie właśnie to auto czekające na Was. Cudowny początek dnia
Miami?


Nieustannie nie przestawały mnie zadziwiać tylnosilnikowe Skody na Malcie
A w oddali widzimy już kolejny strzał
Nie o to mnie chodziło
A o to - idealny Daihatsu Charmant
Drugiego (niebieskiego) trafiłem TU

Wracam z zakupów, a tu nagle zza rogu wyłania się przepiękny Ford Thunderbird IV w równie przepięknym kolorze. Wtedy skumałem na czym polegają lustrzanki
Robisz zdjęcie natychmiast i tylko dzięki temu możesz je potem komuś pokazać



6 komentarzy:

  1. Logo Maruti Omni z przodu ma identyczny kształt jak logo Fiata z lat 90ych. Przez chwilę dałem się zmylić, że nawet Fiat robił Carry na licencji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mnie zastanawia skąd taka ilość Skód 105/120 i Favorit/Forman w tej części świata. Ale mi smaka na tą Maltę narobiłeś! Chcę tam pojechać. Takiego samego Daihatsu Charmanta czerwono-łososiowego we Wrocławiu widziałem.
    "Lordessex"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak - stoi zawsze pod konsulatem Niemiec na Podwalu. Wrzucałem go jakiś czas temu na szrociakowego FB.
      Maltę polecam, ale nie w miesiącach letnich. Można kurwicy z gorąca dostać.

      Usuń
    2. I tam właśnie przed tym konsulatem go widziałem. Nie wiedziałem że to stały bywalec. Latem na Malcie to pewnie 50 stopni nawet może być.
      "Lordessex"

      Usuń
  3. Może (na pewno?) to głupie pytanie, ale po czym poznać Civica IV w hatchbacku, że jest przedliftem? Z sedanem sprawa łatwiejsza, bo blenda.

    OdpowiedzUsuń