Witam. Stwierdziłem, że czas na przerwę od Malty, bo w końcu wyjdzie ona Wam bokiem. Dlatego dzisiejszy wpis poświęcam Szwecji. Jakiś czas temu odezwał się do mnie Kuba, który pracuje w centrali Volvo w Göteborgu (swoją drogą to śmieszne, że pomimo pracy w - wydawałoby się - tej samej korpie nie mogliśmy pogadać przez przez korpo Skypa, bo ja pracuje w szwedzkim Volvo we Wrocławiu, a Kuba w chińskim Volvo... w Szwecji) i w wolnych chwilach fotografuje stare/ciekawe żelazo. Czyta szrociaki, więc stwierdził, że podzieli się z nami materiałami no i macz aprisziejtyt, bo jest co oglądać. Możecie spodziewać się dwóch wpisów, ten dzisiejszy to taki mały przedsmak (32 zdjęcia), a potem będzie konkretne, nuklearne wręcz uderzenie.
 |
| Zaczynamy od Anglii - i to co najmniej w dwóch znaczeniach |
 |
| Gdyby pociągnąć tę listwę drzwiową na tył to taka zmota wyglądałaby całkiem spoko. A w tle... |
 |
| Chevrolet Nova |
 |
| Triumph GT6 Mk III |
 |
| Jensen Interceptor - szkoda, że ucięty |
 |
| Tu oprócz dania głównego - Chryslera 300 (rocznik chyba 1970) równie ciekawe jest tło. Może nawet bardziej |
 |
| Scania 76? |
 |
| O to łatwe - Pontiac Bonneville z takim ryjem był dostępny tylko w jednym roczniku - 1959 |
 |
| O - Avanti widzę pierwszy raz. Nawet w Stanach nie udało mi się trafić na to auto |
 |
| W aktualnym CA jest artykuł o Cudzie |
 |
| Prześliczny Datsun 240Z, a do tego jeszcze ten zajebisty kolor |
 |
| Szkoda tylko, że nieco łaciaty |
 |
| A na koniec dwa czerwone hatchbacki ;) |
widzialem to volvo przerobione na micro pickupa ;) nie pamietam czy w geteborgu akurat, ale pewnie tak:
OdpowiedzUsuńhttp://mreq.republika.pl/1/vol1.jpg
http://mreq.republika.pl/1/vol2.jpg
przestrzen ladunkowa jest przeogromna! ;)