Translate

poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Z WIZYTĄ: Poznań Motor Show 2017



Witam. Już na wstępie zaznaczę, że pomimo wielkich chęci nie udało mi się pojechać na tegoroczny PMS (znakomity skrót swoją drogą), ale kolega z pracy udał się do Poznania i udostępnił mi kilka zdjęć z imprezy. Także z jednej strony super, ale z drugiej to po prostu uwielbiam robić relację z imprezy na której nie byłem. Na szczęście miałem okazję zobaczyć jak wyglądają te największe targi motoryzacyjne w Polsce rok temu (tutaj relacja) i na tej podstawie mogę postarać się o kilka uwag odnośnie tegorocznej edycji. Otóż w tym roku było bardzo dużo ludzi, .... hmmmm, ... było dosyć dużo zabytkowych samochodów.... No dobra - czas przerwać te z góry skazane na porażkę próby relacji i po prostu zaprosić Was na zdjęcia, które zapewnił nam Dominik. Niektóre są nieco rozmazane, ale tłumaczyłbym to tylko jednym - na hali była Arrinera;)

Zaczynamy od Amerykańców



Uwielbiam Oldsmobila 98 z tego rocznika - ma najlepiej zaprojektowane nadkola jakie znam. Nie dziwota więc, że znalazł się na mojej liście najfajniejszych sedanów
A C3 z kolei nie należy do moich ulubionych Vett







TVN Turbo reprezentował Taunus

Renault Floride




Prototypowy Tarpan z podpoznańskiego muzeum Tarpana


Zapewne nie wszyscy kojarzą co to za model - Porsche 968

Uwielbiam takie przeróbki - ponoć ta MR-2ka była zrobiona nadzwyczaj schludnie





Ale fajny! Jeździłbym
Evo 2 to już szkoda do nawet weekendowych pojeżdżawek
Merol generalnie dał radę ze stoiskiem






Chyba jedyny "plastik" warty pokazania







Kończymy grubo - czyli serią 800 od Alpiny





2 komentarze:

  1. Byłem, widziałem. Idealnie :) Bardzo duża przestrzeń, dobry podział aut na hale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taunus jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń