Translate

piątek, 6 stycznia 2017

MIKS BUKARESZTAŃSKI cz.3


Witam. Bardzo mnie cieszy, że stały korespondent szrociaków z Rumunii ciągle podsyła mi materiały na kolejne miksy. Obserwuję na tych zdjęciach coraz to ciekawsze samochody, co automatycznie nasuwa pytanie - co będzie dalej? Póki co dziękujemy Sebastianowi za tak tłuste zdjęcia i czekamy na wincyj. Podejrzewam, że tak duże miasto jak Bukareszt (około 2 mln ludzi) skrywa sporo fajnego żelaza, co widzimy już doskonale po obecnym miksie, jak i po tych kilku poprzednich. Dodam, że otrzymałem już następne materiały, a tymczasem zapraszam na drugą porcję zdjęć otrzymanych ostatnio.

Zaczynamy sympatycznym ryjkiem Skody 742 w najstarszym wypuście
Beczków jeszcze wszędzie mnogo

Ale takie przedliftowe W114/W115 to już zdecydowanie rzadki widok

Podobnie Kaczki występują obficie chyba wszędzie
 Nie wspominając o Baleronach, która nawiasem mówiąc są tematem 124 numeru CA
Gdyby nie to ohydne wnętrze w E28 to byłby fajna fura do jazdy na co dzień

Kolejny przedstawiciel tzw. "wiecznych" Mercedesów
2.3 136 KM - to już jeździ
Coraz młodsze auta na szro, ale to grzech nie pokazać tak pięknie wrośniętego Pajero



Łajdaczka dobra na reklamę Łaciatego



Przepięknie spatynowana Mazda 626 GB

W pobliżu (jak mniemam po krajobrazie) spoczywała sobie także taka oto Daćka
Zastanawiające są te obrysówki i zderzaki - czyżby wersja na USA?


Nie mam pojęcia co to jest, może to jakaś samoróba
Plus za "analogowe" maskowanie
Minus za tak kijowy dobór lakieru



Londyn, Bristol?
Bukareszt

Zapowiadający miks na FB - Ford Falcon Futura (1963-1964)
W narodowych barwach

Trabant - widać - przed chwilą odpalił
Rover P6. Ciekawe czy z V8 pod maską



Kiedyś dobrze było mieć talon na Eagle Talona, czyli amerykańskiego Mitsu Eclipsa I generacji

Ciekawe czy to prawdziwy Cosworth, czy też tylko bodykit przyklejony do zwykłego 2.0D


6 komentarzy:

  1. Wnętrze w E28 paskudne? Teraz to podpadłeś �� Mi się bardzo podoba. Ale to pewnie dlatego że jestem fanem bmw z lat 70' 80' 90'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem fanem BMW z tych lat, ale bardziej na polu stylistyki nadwozia i inżynierii. Bo wnętrza to była po prostu tragedia (lata 80. i początek 90.). Deska i całe wnętrze E28 nie jest z wyglądu ani klasyczne, ani nowoczesne. Jest po prostu smutne, a co najgorsze nie jest nawet nijakie - ta brzydota kłuje w oczy. Porównaj sobie wnętrze E28 z wnętrzem konkurenta - W123. Tam wszystko jest klasycznie i ze smakiem - a w BMW jest nijako. Ale prawdziwą przepaść widać porównując wnętrze E28 z tym z W124 (szły równolegle przez 3, czy nawet 4 lata), które w tym porównaniu wygląda bardzo nowocześnie i jak monolit. Zresztą broni się ono do dziś, a to z E28 zupełnie nie.

      Swoją drogą stylistyka wnętrz BMW z lat 80 i częściowo 90. to temat na odrębny wpis. Przecież choćby kierownice BMW z tych lat wołają o pomstę do nieba. Chyba tylko jedna - M Technik 2 wygląda dobrze. I przyznaje to nawet największy fan BMW jakiego znam - mój kumpel Marek.

      Usuń
  2. Ta zielona Dacia to zapewne wersja na Kanadę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam wnętrza E28, E30 i tym podobnych do jakichś mega udanych nie należą... drętwo twardo i nie wygodnie.. ale budy mają OK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako dzieciak jarałem się takim Roverem P6, nawet miałem kilka oryginalnych prospektów. To były czasy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta samoróbka wygląda jak Aro Dragon, choć może tylko wygląda.

    OdpowiedzUsuń