Witam. Bardzo mnie cieszy,
że stały korespondent szrociaków z Rumunii ciągle podsyła mi materiały na
kolejne miksy. Obserwuję na tych zdjęciach coraz to ciekawsze samochody, co
automatycznie nasuwa pytanie - co będzie dalej? Póki co dziękujemy Sebastianowi
za tak tłuste zdjęcia i czekamy na wincyj. Podejrzewam, że tak duże miasto jak
Bukareszt (około 2 mln ludzi) skrywa sporo fajnego żelaza, co widzimy już
doskonale po obecnym miksie, jak i po tych kilku poprzednich. Dodam, że
otrzymałem już następne materiały, a tymczasem zapraszam na drugą porcję zdjęć
otrzymanych ostatnio.
|
Zaczynamy sympatycznym ryjkiem Skody 742 w najstarszym wypuście |
|
Beczków jeszcze wszędzie mnogo |
|
Ale takie przedliftowe W114/W115 to już zdecydowanie rzadki widok |
|
Podobnie Kaczki występują obficie chyba wszędzie |
|
Nie wspominając o Baleronach, która nawiasem mówiąc są tematem 124 numeru CA |
|
Gdyby nie to ohydne wnętrze w E28 to byłby fajna fura do jazdy na co dzień |
|
Kolejny przedstawiciel tzw. "wiecznych" Mercedesów |
|
2.3 136 KM - to już jeździ |
|
Coraz młodsze auta na szro, ale to grzech nie pokazać tak pięknie wrośniętego Pajero |
|
Łajdaczka dobra na reklamę Łaciatego |
|
Przepięknie spatynowana Mazda 626 GB |
|
W pobliżu (jak mniemam po krajobrazie) spoczywała sobie także taka oto Daćka |
|
Zastanawiające są te obrysówki i zderzaki - czyżby wersja na USA? |
|
Nie mam pojęcia co to jest, może to jakaś samoróba |
|
Plus za "analogowe" maskowanie |
|
Minus za tak kijowy dobór lakieru |
|
Londyn, Bristol? |
|
Bukareszt |
|
Zapowiadający miks na FB - Ford Falcon Futura (1963-1964) |
|
W narodowych barwach |
|
Trabant - widać - przed chwilą odpalił |
|
Rover P6. Ciekawe czy z V8 pod maską |
|
Kiedyś dobrze było mieć talon na Eagle Talona, czyli amerykańskiego Mitsu Eclipsa I generacji |
|
Ciekawe czy to prawdziwy Cosworth, czy też tylko bodykit przyklejony do zwykłego 2.0D |
Wnętrze w E28 paskudne? Teraz to podpadłeś �� Mi się bardzo podoba. Ale to pewnie dlatego że jestem fanem bmw z lat 70' 80' 90'
OdpowiedzUsuńJa też jestem fanem BMW z tych lat, ale bardziej na polu stylistyki nadwozia i inżynierii. Bo wnętrza to była po prostu tragedia (lata 80. i początek 90.). Deska i całe wnętrze E28 nie jest z wyglądu ani klasyczne, ani nowoczesne. Jest po prostu smutne, a co najgorsze nie jest nawet nijakie - ta brzydota kłuje w oczy. Porównaj sobie wnętrze E28 z wnętrzem konkurenta - W123. Tam wszystko jest klasycznie i ze smakiem - a w BMW jest nijako. Ale prawdziwą przepaść widać porównując wnętrze E28 z tym z W124 (szły równolegle przez 3, czy nawet 4 lata), które w tym porównaniu wygląda bardzo nowocześnie i jak monolit. Zresztą broni się ono do dziś, a to z E28 zupełnie nie.
UsuńSwoją drogą stylistyka wnętrz BMW z lat 80 i częściowo 90. to temat na odrębny wpis. Przecież choćby kierownice BMW z tych lat wołają o pomstę do nieba. Chyba tylko jedna - M Technik 2 wygląda dobrze. I przyznaje to nawet największy fan BMW jakiego znam - mój kumpel Marek.
Ta zielona Dacia to zapewne wersja na Kanadę. :)
OdpowiedzUsuńPotwierdzam wnętrza E28, E30 i tym podobnych do jakichś mega udanych nie należą... drętwo twardo i nie wygodnie.. ale budy mają OK :)
OdpowiedzUsuńJako dzieciak jarałem się takim Roverem P6, nawet miałem kilka oryginalnych prospektów. To były czasy.
OdpowiedzUsuńTa samoróbka wygląda jak Aro Dragon, choć może tylko wygląda.
OdpowiedzUsuń