Witam. Wkrótce po opublikowaniu relacji z Autoworld zgłosił się do mnie Paweł i zaproponował uzupełnienie relacji o wystawę specjalną, jaka gościła w tym zacnym muzeum zaledwie 2 miesiące temu. Chodzi o wystawę BMW z okazji 100-lecia marki. Zdjęć nie jest dużo i są trochę specyficznie kadrowane, ale rozumiem, że w starciu z takimi maszynami nie zawsze kalkuluje się na chłodno. Oprócz wspomnianych Betek jest kilka zdjęć samochodów innych marek.
Na pierwszym planie 2002 tii od Alpiny z 1968 roku, a na drugim 2002 ti Grupy 2 z tego samego roku |
Odpowiednio - BMW 2002 Turbo, jakiś plastik, BMW 328 Roadster z 1936 roku |
Wygrubaszona wersja M3 - Evo Sport z 1988 roku |
Jego wysokość E9 |
Tu fajna wystawa dużych coupe od BMW z M1 na czele. Za nim białe E9, czerwone E24 i fioletowe E31 |
Ex-Hans Stuck M1 Procar |
To się nazywa szpoila - można prasować ile wlezie |
To poszerzenie nie wygląda najlepiej (BMW E21 320i Grupy 5, 1979 rok) |
Z1 z 1989 roku w dosyć specyficznym kolorze |
2000CS |
Wielka rzadkość - BMW 503. Za nim równie rzadkie BMW 507, a jeszcze bardziej z tyłu popłuczyny po przejętej przez BMW marce Glas - BMW 1600 GT z 1967 roku |
A to srebrne po lewej to nawet nie wiem. Dzięki mądrości zbiorowej już wiem - BMW 319/1 od Veritasa z 1948 roku |
Fajniutki ryjek E28 535i M5 z 1985 roku |
2002 Tii |
Kończymy Batmobilem, czyli modelem E9 3.0 CSL z 1973 roku |
Wiadomo, jak są tak cudne fury to Bóg nie istnieje. Jest taką głupotą, którą straszą biedne dzieci na lekcjach, tfu, religii.
OdpowiedzUsuńJak są takie cudne fury to właśnie Bóg istnieje !!!!
UsuńPogodzę Was równie rozsądnym stwierdzeniem - skoro są takie cudowne fury to Myszka Miki istnieje:D
Usuńto srebrne, co to nie, to 319/1 z 1948 od veritasa?
OdpowiedzUsuńWygląda na to, że zdecydowanie tak. Dzięki!
Usuń