Witam. Już nawet nie
pamiętam kiedy ostatni raz pokazałem coś w ramach "Prawdziwej
Patyny". Niemniej jest teraz ku temu znakomita okazja. Niedawno bowiem przy okazji
sprzedaży Mietka trafiłem na Fiata 238, który jak przyznacie jest dosyć rzadkim
widokiem na naszej ziemi.
Jeździłem z kupującym po
warsztatach szukając kogoś kto przyjmie nas od ręki i pozwoli spojrzeć na auto
od spodu. Tym też sposobem trafiłem na to auto - jest schowane na tyłach
warsztatów samochodowych i pewnie dlatego nigdy wcześniej go nie widziałem.
Busik był produkowany przez Fiata w latach 1967 - 1983 i bazował na podwoziu Autobianchi Primula.
Przy okazji pragnę zwrócić uwagę na "wspaniałe" malowanie okolicznych bloków - naprawdę nie widać, że to wielka płyta, a tylko zespół wąskich, wysokich i kolorowych budyneczków |
Dosyć konkretne wżery |
Bardziej prawdziwa rdza niż patyna.
OdpowiedzUsuńJa takiego w Polsce nigdy nie widziałem, ciekawe jak i kiedy tu trafił. Wydaje mi się że był również produkowany na licencji przez Zastavę.
OdpowiedzUsuń"Lordessex"
W końcu coś dla ludzi!
OdpowiedzUsuństary dobry znaczek Fabrica Italiana Automobile Torino był o wiele lepszy niż to czerwone gówno w kwadratowym kole które serwuje dziś fiat :)
OdpowiedzUsuńpopatrz sobie tutaj na historię znaczka fiata, a potem pogadamy, który to jest ten "stary dobry":
Usuńhttp://e-alw.com/varia/fiat-historia.pdf
"do poprawek blacharsko-lakierniczych" :D
OdpowiedzUsuń'stan jak na zdjęciach'. Zdecydowanie bym jeździł
UsuńW zeszłym roku spotkałem takiego w Warszawie zaparkowanego na jednym z parkingów, ale jego stan nie był specjalnie lepszy.
OdpowiedzUsuńW Bielsku Białej jeździ taki biały w igła stanie.
OdpowiedzUsuńNie wiem skąd on się tu wziął...ale jest mój :-)
OdpowiedzUsuńJak to skąd - wpadłem na niego i zrobiłem mu zdjęcia:) Jakie masz wobec niego plany?
Usuń