Translate

piątek, 24 kwietnia 2015

OKRESOWE WYPRÓŻNIENIE TELEFONU cz. 16



Witam. Dawno już nie było żadnego miksiora - zatem wrzucam niniejszego. Klasycznie już w tym dziale - zobaczymy samochody, jakie ostatnio wpadły mi pod obiektyw, tudzież celownik w Merolu i właśnie od takiego zdjęcia zaczniemy.

Ascony B wywiało już niemal całkowicie wywiało, a kiedyś śmigało ich całkiem dużo
Znalazło się jeszcze jedno zdjęcie z celownikiem

Przytuliłbym taką turystyczną Kaczkę


Już była u Piotrka

Będzie jeszcze jedna Gelenda dziś
Evo III? Szkoda, że stoi pod chmurką
Coś dla Baldwina
Auto rocznikowo młode, ale jak zajebiście spatynowane

Calibra ma swoją premierę na szrociakach
Była tak malowniczo wrośnięta, że po prostu musiała się tu znaleźć
Pięknie to inżyniery zrobili - w ogóle nie widać, że to kiedyś był hatchback
Tu już znacznie lepiej podziałano
A propos dziwnych wersji nadwoziowych - Sunny B12 w kombiaku ujeżdżane przez dziadka
Inna nazwa tego modelu to Traveller i California

Zamknęli nam ostatnio Odrę...

To nie Panda


Łada Kozy zyskała drugie życie i z trybu wrastania za domem przeszła na tryb cynienia miejskiego. Oczywiście nie było problemów z odpalaniem po ponad rocznym postoju - to nie Fiat, żeby robić sceny

Czy z tej perspektywy da się odróżnić 700-tkę od 900-tki?
Jeden z kilku ostatnich wrocławskich Civiców III

Spontaniczny spot
Pzdr dla Piotrka


Oczka opadli
Prześliczna 205-tka w kabriolecie
Zaraz obok wrasta sobie trochę mniej śliczna Omega


Szkoda, że felgi to chinese look

Podobno jedyne fury, które wytrzymują w kopalniach dłużej niż 2 lata
Ale to też by dało radę



Zazwyczaj nie robię - bo to nuda, ale ten GIII na czarnych miął coś w sobie









23 komentarze:

  1. pomarańczowe felgi rozwaliły system!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile dobra! W461, UAZ, Defektor i wiele innych...
    700 od 900 nie odróżnić? Przecież one się przodem różnią - ten na zdjęciu to 940. No dobrze, drobny problem jest z 760, bo 740 ma przód zupełnie kwadratowy. I jeśli dobrze pamiętam - inny zestaw felg i kołpaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie wiem do końca jak jest z tym Volvo. Muszę się przypatrzyć, ale widywałem 700-tki, które miały ten sam przód co seria 900.

      Usuń
    2. No to tak :)
      740 - tego nie da się pomylić. Natomiast - 760 oraz 960 pierwszej generacji (do 1995) miały lampy jak 940 - czyli duże, ale maska sięgała do przedniej szyby. Natomiast w 940 maska kończyła się kawałek przed szybą, a wycieraczki wychodziły z podszybia.
      Pozdrawia ex właściciel 5 Volvo, a obecnie S124 i Forester I gen.

      Usuń
    3. O - jest konkret. Dzięki.

      Usuń
  3. Ostatnie zdjęcie - banan w rajstopie? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci dam banana w rajstopie - toż to wspaniała nóżka Oli:)

      Usuń
  4. A weźcie, każda baba tam nogę pcha, po co ja się pytam ? HA HA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak to po co - żeby je podziwiać. Nie mam nic przeciwko, jestem nawet za. O ile są czyste:D

      Usuń
  5. 742 tez dla mnie - ja kiedys dostane normalnego pierd*lca z tymi skodami ...

    OdpowiedzUsuń
  6. O, taką coupetą B2 miałem okazję pojeździć onegdaj, nawet opisywałem u siebie (dawno) ;-)
    W116 - ZZZZAWSZE.
    W stronę Calibry to chyba nawet ostatnio Blogo wystrzelił lepkim, gorącym pożądaniem. Trza mu podrzucić.
    205 Cabrio RG - przepiękny, ubiustwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Za tą zagŁadę ze skrzynką Coca-Coli na dachu dałbym się pokroić nożem kuchennym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A była "do wzięcia" za bardzo rozsądne pieniądze, bo stała pod chmurką już chyba z rok czasu i trzeba było ją puścić do ludzi, żeby nie zgniła.

      Usuń
  8. Zgadzam się z kolegą Demonem, gdyż sam jeżdżę 940ką. 740 miały całkiem pionowy przedni pas i węższe lampy narożne, a 760 z końca produkcji (88-91) miały już taki sam front jak 940-960.
    Ten na zdjęciu ma nawet takie same kołpaki jak moje :-D
    "Lordessex"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli miałem rację - 940, czy 960 są takie same z zewnątrz co 760-tki. O to mnie chodziło, bo te wczesne są widocznie inne.

      Usuń
  9. No muszę przyznać że wypróżnienie konkretne.
    Calibra i Omega są w stanie w którym powinny znaleźć się wszystkie Ople. #hejtujeopla
    205 w cabrio to Rolland Garros, n'est-ce pas?
    Niebieska Łada zrobiona w fajnym stylu, a kierownik posiada imponującą brodę :)
    Jeśli chodzi o Vanette to ostatnio w Wwa widziałem typa który pociskał takim w stanie prawie funkiel nówka na czarnych blachach. Fajny widok.
    No i oczywiście props za Civica Shuttle. Szanuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam to tak - to było 205 RG.
      Kierownik Łady udziela się artystycznie:
      https://www.facebook.com/splendidsound

      Usuń
    2. No proszę. Muzyka niezbyt w moim typie ale nawet idzie słuchać.
      A. Co do Balerona to co być powiedział wstępnie na tą sobotę?

      Usuń
    3. Mały edit - w sobotę jadę nim na Słowację, więc raczej słabo z oglądaniem żelaza:)

      Usuń
    4. Spk take your time i decyduj się na spokojnie. Przyjadę jak już będziesz zdecydowany bo też nie bd bez sensu dwa razy jeździł :)

      Usuń
  10. Jakim telefonem były robione te zdjęcia? szczególnie to z białym audi, i jakim programem dodawałeś filtry i rozmycia, bo to ładne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lumią 1020, która już od dobrych dwóch lat dzierży tytuł najlepszego aparatu w słuchawce i w pełni się z tym zgadzam. Rozmycia robisz podczas zdjęcia wskazując na punkt ostrości, później można to jeszcze poprawić w telefonie, bo ma bardzo zaawansowane opcje edycji zdjęć. Filtry też są z Lumii - np. to E32 bokiem ma dodany miedziany filtr.

      Usuń
    2. Ale najbardziej lubię opcję manualnej regulacji ostrości. Wtedy można robic foty niemal na poziomie lustrzanki.

      Usuń