Witam. Dawno już nie było żadnego miksiora - zatem wrzucam niniejszego. Klasycznie już w tym dziale -
zobaczymy samochody, jakie ostatnio wpadły mi pod obiektyw, tudzież celownik w Merolu i
właśnie od takiego zdjęcia zaczniemy.
Ascony B wywiało już niemal całkowicie wywiało, a kiedyś śmigało ich całkiem dużo |
Znalazło się jeszcze jedno zdjęcie z celownikiem |
Przytuliłbym taką turystyczną Kaczkę |
Już była u Piotrka |
Będzie jeszcze jedna Gelenda dziś |
Evo III? Szkoda, że stoi pod chmurką |
Coś dla Baldwina |
Auto rocznikowo młode, ale jak zajebiście spatynowane |
Calibra ma swoją premierę na szrociakach |
Była tak malowniczo wrośnięta, że po prostu musiała się tu znaleźć |
Pięknie to inżyniery zrobili - w ogóle nie widać, że to kiedyś był hatchback |
Tu już znacznie lepiej podziałano |
A propos dziwnych wersji nadwoziowych - Sunny B12 w kombiaku ujeżdżane przez dziadka |
Inna nazwa tego modelu to Traveller i California |
Zamknęli nam ostatnio Odrę... |
To nie Panda |
Łada Kozy zyskała drugie życie i z trybu wrastania za domem przeszła na tryb cynienia miejskiego. Oczywiście nie było problemów z odpalaniem po ponad rocznym postoju - to nie Fiat, żeby robić sceny |
Czy z tej perspektywy da się odróżnić 700-tkę od 900-tki? |
Jeden z kilku ostatnich wrocławskich Civiców III |
Spontaniczny spot |
Pzdr dla Piotrka |
Oczka opadli |
Prześliczna 205-tka w kabriolecie |
Zaraz obok wrasta sobie trochę mniej śliczna Omega |
Szkoda, że felgi to chinese look |
Podobno jedyne fury, które wytrzymują w kopalniach dłużej niż 2 lata |
Ale to też by dało radę |
Zazwyczaj nie robię - bo to nuda, ale ten GIII na czarnych miął coś w sobie |
pomarańczowe felgi rozwaliły system!
OdpowiedzUsuńIle dobra! W461, UAZ, Defektor i wiele innych...
OdpowiedzUsuń700 od 900 nie odróżnić? Przecież one się przodem różnią - ten na zdjęciu to 940. No dobrze, drobny problem jest z 760, bo 740 ma przód zupełnie kwadratowy. I jeśli dobrze pamiętam - inny zestaw felg i kołpaków.
No właśnie nie wiem do końca jak jest z tym Volvo. Muszę się przypatrzyć, ale widywałem 700-tki, które miały ten sam przód co seria 900.
UsuńNo to tak :)
Usuń740 - tego nie da się pomylić. Natomiast - 760 oraz 960 pierwszej generacji (do 1995) miały lampy jak 940 - czyli duże, ale maska sięgała do przedniej szyby. Natomiast w 940 maska kończyła się kawałek przed szybą, a wycieraczki wychodziły z podszybia.
Pozdrawia ex właściciel 5 Volvo, a obecnie S124 i Forester I gen.
O - jest konkret. Dzięki.
UsuńOstatnie zdjęcie - banan w rajstopie? XD
OdpowiedzUsuńJa Ci dam banana w rajstopie - toż to wspaniała nóżka Oli:)
UsuńA weźcie, każda baba tam nogę pcha, po co ja się pytam ? HA HA
OdpowiedzUsuńNo jak to po co - żeby je podziwiać. Nie mam nic przeciwko, jestem nawet za. O ile są czyste:D
Usuń742 tez dla mnie - ja kiedys dostane normalnego pierd*lca z tymi skodami ...
OdpowiedzUsuńO, taką coupetą B2 miałem okazję pojeździć onegdaj, nawet opisywałem u siebie (dawno) ;-)
OdpowiedzUsuńW116 - ZZZZAWSZE.
W stronę Calibry to chyba nawet ostatnio Blogo wystrzelił lepkim, gorącym pożądaniem. Trza mu podrzucić.
205 Cabrio RG - przepiękny, ubiustwiam.
Za tą zagŁadę ze skrzynką Coca-Coli na dachu dałbym się pokroić nożem kuchennym ;)
OdpowiedzUsuńA była "do wzięcia" za bardzo rozsądne pieniądze, bo stała pod chmurką już chyba z rok czasu i trzeba było ją puścić do ludzi, żeby nie zgniła.
UsuńZgadzam się z kolegą Demonem, gdyż sam jeżdżę 940ką. 740 miały całkiem pionowy przedni pas i węższe lampy narożne, a 760 z końca produkcji (88-91) miały już taki sam front jak 940-960.
OdpowiedzUsuńTen na zdjęciu ma nawet takie same kołpaki jak moje :-D
"Lordessex"
Czyli miałem rację - 940, czy 960 są takie same z zewnątrz co 760-tki. O to mnie chodziło, bo te wczesne są widocznie inne.
UsuńNo muszę przyznać że wypróżnienie konkretne.
OdpowiedzUsuńCalibra i Omega są w stanie w którym powinny znaleźć się wszystkie Ople. #hejtujeopla
205 w cabrio to Rolland Garros, n'est-ce pas?
Niebieska Łada zrobiona w fajnym stylu, a kierownik posiada imponującą brodę :)
Jeśli chodzi o Vanette to ostatnio w Wwa widziałem typa który pociskał takim w stanie prawie funkiel nówka na czarnych blachach. Fajny widok.
No i oczywiście props za Civica Shuttle. Szanuje.
Z tego co pamiętam to tak - to było 205 RG.
UsuńKierownik Łady udziela się artystycznie:
https://www.facebook.com/splendidsound
No proszę. Muzyka niezbyt w moim typie ale nawet idzie słuchać.
UsuńA. Co do Balerona to co być powiedział wstępnie na tą sobotę?
Mały edit - w sobotę jadę nim na Słowację, więc raczej słabo z oglądaniem żelaza:)
UsuńSpk take your time i decyduj się na spokojnie. Przyjadę jak już będziesz zdecydowany bo też nie bd bez sensu dwa razy jeździł :)
UsuńJakim telefonem były robione te zdjęcia? szczególnie to z białym audi, i jakim programem dodawałeś filtry i rozmycia, bo to ładne:)
OdpowiedzUsuńLumią 1020, która już od dobrych dwóch lat dzierży tytuł najlepszego aparatu w słuchawce i w pełni się z tym zgadzam. Rozmycia robisz podczas zdjęcia wskazując na punkt ostrości, później można to jeszcze poprawić w telefonie, bo ma bardzo zaawansowane opcje edycji zdjęć. Filtry też są z Lumii - np. to E32 bokiem ma dodany miedziany filtr.
UsuńAle najbardziej lubię opcję manualnej regulacji ostrości. Wtedy można robic foty niemal na poziomie lustrzanki.
Usuń