Translate

czwartek, 26 czerwca 2014

Miks Bristolski cz. 10: Będzie Mitsuoka



Witam. W Bristolu narobiłem tyle zdjęć, że mam w zanadrzu jeszcze 2 tłuste miksy. Dziś pierwszy z tych dwóch ostatnich. Zaczniemy od ostrego uderzenia Mitsuoką:

Trochę mało ją widać ze względu na bardzo ekstrawagancki kadr - ale jest
Nie powiem - miałem małe lęki, czy taki Robin nie wywali się na mnie przy tak pochyłym zakręcie, a do tego na mokrej nawierzchni
Jaguar XJ Mark I Series I
4.2 Sovergin
Pogadałem chwilę z właścicielem - był bardzo zainteresowany Baleronem. Miał też kiedyś


Nasi remontujo!

Citroen Visa Super E

To ujecie dobrze oddaje historię - kolo w pośpiechu zatankował za całe 10 funtów...
...a jak wyjeżdżał ze stacji to spalił kapcia chyba ze wszystkich z 4 laczków:D Mam nadzieję, że nie za dużo moto-slangu
Jestem wielkim fanem tego wzoru felg - ale to już pisałem kiedyś. Blachy też miał dobre
Tu jedyny raz spotkałem Jaguara E-Type. Niestety uciekł zanim zdążyłem zrobić sensowne zdjęcie
Za to - to mi nie uciekło. Nie jestem fanem tego stylu hot-rodów ale ten był całkiem spoko
Zamieniłem kilka słów z właścicielem i okazało się, że auto zostało zmontowane zaledwie 2 dni wcześniej. Widać chociażby po oponach
Jak można, no JAAAAAAK!!!!!
Honda S-MX

RX-7 FD z jakimś gównianym przednim spojlerem
Cudeńko - ITR JDM DC2- ma inny (ładniejszy) przód niż nasz Euro Spec ze świńskim ryjem. No i więcej koni - B18C miało tu seryjnie aż 200KM
Słyszałem, że aż do czasów Megane RS było to najszybsze przednionapędowe auto świata. A do najlepiej się prowadzące - miało nawet Torsena
Ten Figaro chyba już był


Piękny - Triumph TR6



Bristola 411 opisywałem już tutaj
Krokodylca natomiast jeszcze nie opisywałem

Idealny MG MGB GT...

...stąd też będzie aż 6 ujęć tego żelaza



Nieopodal stał Krokodyl nawiązujący kolorem do MG

Remont TVR Cerbera na ulicy - takie rzeczy tylko w Anglii

Ostro zajechane S123 240D - przez chwilę poczułem się jak w Polsce
:D W mojej byłej Beczce też mi kiedyś odpadła górna część gałki zmiany biegów
Z tej strony wygląda już całkiem nie najgorzej
To ujecie dobrze pokazuje jak małe kółeczka ma Honda Acty I - a Mieczysław jest tu tylko na 15kach

Mitsu L300 4WD, choć to akurat jest Delica Star Wagon Turbo D

Nikomu nie potrzebne Mitsu Evo II/III



10 calowe felgi
Bedford CF-250
Ależ fajna patynka. Choć mechanicznie jest bardzo dobrze - właściciel tego warsztatu regularnie w nim grzebie

Tak a propos - Subaru Libero stylizowane na VW T1

Na koniec coś dla Baldwina - knajpa znajduje się na wiecznie zakorkowanej Baldwin St.

9 komentarzy:

  1. Tak sobie przeglądam w dniu co miałem pracować ale uczniowie spieprzyli i nie przyszli - wiadomo jutro rozdanie cyrografów ;) ee tam skody niema, e tam było a na koniec dup między oczy Baldwina Badwinsem ...

    ps. ja pierdziu jakie tam auta wyrzucajo na smieci,,, jakieś mutsuja buszi a ja się favoritką tłukę po dolnym śląsku ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde... straszny dylemat i chyba nie potrafię wybrać w tym miksie najlepszego autka... Zgadnij Kura o które 2 mi chodzi ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robina raczej odrzucamy;) - więc mój pierwszy strzał to RX-7 i Integra.

      Usuń
    2. no prawie trafiłeś :) DC2 i LanEvo III xD

      Usuń
  3. Ten kadr z Mitsuoką jest bezbłędny. Nadaje zdjęciu klimat jakiegoś kadru z filmu sensacyjnego albo szpiegowskiego (tak btw to czym to się w sumie różni? jakoś nigdy nie był to mój ulubiony kawałek kinematografii).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, choć trochę przypadkiem wyszedł:)

      Usuń
  4. Jest Bristol, jest dobrze! Ten przedni spojler w RX-7 to chyba od jakiegoś znanego tunera (albo przynajmniej replika) - nie wygląda źle moim zdaniem. Ależ bym jeździł tą Integrą! Choc mi akurat europejski/amerykański przód też się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym jeździł ITRem. Wczoraj na Mobile znalazłem jednego uturbionego do 600KM:
      http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=237637131&asrc=st|sr

      Ja nie mogę patrzeć na ten przód EDM/USDM, japoński bardziej mi pasuje do całości. W ogóle, jak dla mnie, okrągłe lampy w samochodach, które nie są jeszcze klasykami to jakaś pomyłka. Przykładowo w W210 wygląda to kuriozalnie, w W211 już jest lepiej, ale i tak jakoś dziko trochę.

      Usuń