Translate

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

OKRESOWE WYPRÓŻNIENIE TELEFONU cz. 2



Witam. Na wstępie przepraszam za idiotyczną relację z muzeum Porsche. Z licznych doniesień wiem, że czytelnicy już biegli do kompów, już robili popcorn, już otworzyli piwa i wódki, już generalnie witali się z gąską, a tu taka dupa. Właśnie o to chodziło.
Dziś kontynuujemy cykl OWT, jaki niedawno rozpocząłem. Pamięć w telefonie znowu się kończy, trzeba mu trochę ulżyć a Wam pokazać jakieś fajne szrociaki. Z Niemiec nie przywiozłem niemal żadnych ciekawych zdjęć - SKANDAL. Na szczęście jest jeszcze stary, dobry Wrocław. Zaczynamy grubo. Jakiś czas temu jechałem sobie spokojnie po Kasprowicza i nagle normalnie oczy mnie wypadli. I się potoczyli. Natychmiast wykorzystałem cały potencjał tkwiący w 4 tarczach hamulcowych, szybko zaparkowałem na janusza i poleciałem fotografować poniższe prestiżowe kombo. Na szczęście nikt nie wpakował mi się w kufer.

Merol W109 i ...
Wołga M21 w nietypowym jak na Wołgę kolorze piasku, czy czegoś tam
Amerykańska wersja, jak widać

Jak na ruską furę to wnętrze naprawdę urywa dupsko swoim wyglądem




Barok
Tym prostym sposobem przechodzimy płynnie z Mercedesów na VW. Zdjęcia pochodzą z imprezy pt. Chill&Grill
Na ów zlocie dowiedziałem się, że już nie naciąga się opon na szerszą felgę ("żeby wyglądało"), ale po prostu zakłada się węższą oponę na szerszą felgę - tak jak w tej E30tce na tylnej osi

Niestety nie przybyło zbyt wiele klasyków. Jeden VW T2 - trochę mało
WTF? Po co ta poręcz na tylnej klapie? Przychodzi mi na myśl tylko jedno rozwiązanie - niektórym może się to przydawać w razie nagłej potrzeby, małysz, rozumicie...

Ale żeby srać z przodu?
Kolejne 244. Czy te fury w końcu zgniją i przestaną jeździć - nie zanosi się na to
I dobrze. Dzięki temu ulice polskich miast nie są takie nudne

Obok Volvo stał też fjuczyrklasik - Ascona C

1.6 D - ujemna dynamika
Robię u nich czasami wydechy. Skusili mnie reklamą
Ta IFA L60 powinna znaleźć się w miksie rolniczym, o tutaj rolniky

11 komentarzy:

  1. Aaaaale fury! pomijam milczeniem germańskie, "stjuningowane")
    Merc no.1 - palce lizać; amerykańskość moim zdaniem widać po przodzie - głupie amerykańskie przepisy! W115 dostosowana wygląda jeszcze gorzej.
    Wołga - mniam!
    A oba Volva też nie są "for US"? Przednie światła coś mnie się nie zgadzają (???)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe bo te zderzaki mają naprawdę wydatne.

      Usuń
  2. poręcze w czerwonym volvo służą do jego transportu. Auto nie jeździ, więc jak trzeba je przestawić to podchodzi dwóch rosłych chłopa no i siup

    OdpowiedzUsuń
  3. W109 to wg mnie najpiękniejszy Merc ever (choć moim ulubionym modelem pozostaje W116).

    W Wołdze M-21 najbardziej rozkłada mnie prędkościomierz. MUSZĘ zobaczyć to w działaniu, choćby na filmie. No muszę.

    A Volvo 240... One zostały zbudowane tak, by trwać. Jak stary, dobry, ceglany dom. Poproszę jednego, w kombiaczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce mi się zaczynać dyskusji o moich ulubionych Mercedesach. Powiem tylko, że z ogólnie dostępnych modeli to W108/109 jest u mnie numerem jeden jako auto do eleganckiego i wygodnego poruszania się. W113 (Pagoda) byłby moim ulubionym rekreacyjnym Mercem, W124 500E na starym przodzie byłby moim ulubionym Mercem do niszczenia leszczy itd. Mógłbym tak w nieskończoność poprzestanę wiec tylko na tych trzech:)

      Usuń
    2. Tylko W110, a "do kościoła" W108/109 (najlepiej V8 6,3)

      Usuń
  4. https://www.facebook.com/events/543138322414774/

    super, ad wywiad ze złombiakiem zapraszam na projekt ;) ciekawe co wyjdzie z niej ... kolejne zycie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ na tych F'bókach się nie ogarniam, to pozwolę sobie podrzucić tutaj propozycję, która mnie się skojarzyła, a którą zapewne J. (znaczy Leniwiec) poprzeć będzie łaskawy (?):
      http://basscity.eu/thread-3978.html

      Usuń
    2. Ojciec B. - proponuję wykończenie a'la bagno i wodorosty, motyw przewodni - Jożin z Bażin.

      Demon75 - Tytusbas znam, znam też Zakwasa, na Basscity siedzę od samego początku i udzielam się aktywnie ;-)

      Usuń