Translate

wtorek, 7 kwietnia 2020

Z WIZYTĄ: OldtimerbazaR 03.2020


Witam. Z racji pracy z domu mam teraz więcej czasu to nadrobię jakieś zaległe wpisy. Na pierwszy ogień pójdzie relacja z OldtimerbazaR-u z 1 marca. Jak zajrzałem w archiwalne wpisy to trochę się zdziwiłem -  ostatnia relacja z tej imprezy wystąpiła na blogu pod koniec 2017 roku, więc najwyższy czas odświeżyć temat. Jak zwykle jadąc na OB nie spodziewałem się jakiś szczególnych wodotrysków, bo skład osobowo-samochodowy jest zazwyczaj dosyć podobny. Niemniej jak tylko mogę to bardzo chętnie udaje się na otwarcie sezonu we Wrocławiu, gdyż posiadacze staroci są ewidentnie wygłodniali tego rodzaju spotkań po bezowocnej zimie, wobec czego pojawiają się tłumnie. Tak też było i tym razem. Obecna sytuacja każe domniemywać, że prawdopodobnie był to ostatni OB przynajmniej w pierwszej połowie tego roku...

Jeszcze przed wejściem na teren zlotu natknąłem się na taką Imprezę RS
W110-tka w nietypowym jak dla tego modelu kolorze
128 3p lub też 3P. Nigdy nie wiem jak to się powinno pisać.
Ta 203-ka to praktycznie stały gość Oldtimera
Włoch

Typ 181
Śliczny S124
Miał obowiązkowy "Pakiet Baleronowy", czyli automat, szyberdach, podłokietnik i klimę. Do tego jasne wnętrze i tempomat - chciałbym takiego.
To też stały gość Oldtimera
Każdy czuł się bezpiecznie. W amerykańskim Polonezie czuwały odpowiednie służby


Wołga była na sprzedaż

Mercury Park Lane II generacji z 1966 roku




Chyba nie muszę pisać czym się tu zachwycam :)


Pięknie zgruzowany




Ależ to jest szpetne. Jeszcze te felgi w chromie....


I to by było z grubsza na tyle :)






9 komentarzy:

  1. Pan Mesia nie szanuje? Szok!

    A ta krata w S124 przypomina mi wystrój wagonów PKP, w taką firanę:
    https://images.app.goo.gl/y8jK8nJF3E6pf3457

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ciekawości: było cokolwiek japońskiego? Na zdjęciach widzę tylko Toyotę MR2, względnie nowy wóz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze to Subaru z początku wpisu i to wszystko. Niestety Japończyki z lat 70., czy nawet pierwszej połowy lat 80. są u nas wciąż rzadkością.

      Usuń
  3. Zdjęcia nie działają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zepsute to Subaru - nie ma złotych felg! ;-) Nie pamiętam, a nie chce mi się sprawdzać, czy to zielone Volvo było przypadkiem u mnie w ramach relacji z Deszczna.
    Szkoda, że niektóre fury wyłącznie na drugim planie.

    OdpowiedzUsuń