Translate

czwartek, 16 maja 2019

MINIMIKS Słowacki


Witam. Mam dziś dla Was trochę zdjęć ze Słowacji. Wracając z miejscowości Wysokie Tatry widziałem po drodze już nadzwyczaj dużo starego, fajnego żelaza, więc od razu naszła mnie myśl, że pewnie odbywa się tu właśnie jakiś rajd samochodów zabytkowych. Po dojechaniu do Tatrzańskiej Łomnicy tylko upewniłem się we wcześniejszych przypuszczeniach. Szkoda, że uchwyciłem może z 1/10 aut które widziałem po drodze, ale i tak coś tam jest. Dwie Tatry, 3 Skody 110R Coupe to nie byle co!

Dwie Skody 110R Coupe. Prawie wjechałem do rowu :D
A jedna w moim ulubionym w przypadku 110R - limonkowym - kolorze. W palecie Skody ten kolor się wiosenna zieleń i jest ZA-JE-BI-STY

Tatra 613

Dwie Setki lub 100-tki bo z zewnątrz praktycznie nie idzie tego obczaić
Dacia 1310. Trabanta miałem, ale wyszedł trochę rozmazany, więc go nie wrzucałem
Dwie Skody Rapid - nice

No i zwykła 742
Riviera zdecydowanie nie pasowała do towarzystwa
Moja miłość z okresu liceum - Skoda 110R Coupe

Łajdaczka 2101, a konkretnie to 21011 bo to już 1.3 z innymi zderzakami itd.


No i gwoźdź programu - Tatra 603-3
We wnętrzu leżała kartka z nazwą tego rajdu, ale z wrażenia nie zapamiętałem co to było. Jakiś Rajd Tatrzański, czy coś takiego.



3 komentarze: