Translate

czwartek, 1 września 2016

MIKS MONACHIJSKI




Witam. Jakiś czas temu zgłosił się do mnie Kuba i podesłał materiały na miks belgijsko-portugalski, który mogliście podziwiać tutaj. Przy okazji zapowiedział, że dośle też materiały z Monachium. Założyłem, że pewnie będą to zdjęcia z muzeum BMW, lecz na szczęście okazało się, że były to zdjęcia z ulic Monachium. Kiedy zaczynałem je pierwszy raz przeglądać to ponownie założyłem, że zobaczę tam głownie auta produkcji niemieckiej. Po raz kolejny - na szczęście nie. Zapraszam na bardzo tłusty i zróżnicowany miks.

"M" na przedzie to nie tylko wyróżnik mocniejszych Bet, ale także początek blach aut zarejestrowanych w Monachium
Taki tam dupowóz



No fajnie, fajnie, ale mi bardziej go gustu przemawia egzemplarz z Topacza


Śliczności - spór o to, która wersja jest piękniejsza (przedlift, czy polift) uważam za problem nierozstrzygalny

Jakoś ostatnio zaczęły mi się podobać Świniaki





Renault Estafette też mogliście zobaczyć w Topaczu, acz w trochę gorszm stanie niż tu widoczny egzemplarz





Jakby przed chwilą wrócił z jakiegoś rajdu




Cieszy mnie ten widok - nawet kolor zbliżony do mojego Gala

Coś dla Basisty - wtedy wejdzie dużo, dużo basów



Wygląda zaskakująco dobrze




Jest i polski akcent, choć zaraz będzie jeszcze jeden


Coś mi tu śmierdzi

Aston DB Mark III w kabriolecie (1957-1959) z silnikiem konstrukcji naszego rodaka. Rzadkie auto - wyprodukowano bowiem zaledwie 84 sztuki!


Można śmigać starym Wanklem na co dzień - można



Kuba jeszcze raz dzięki za foty! 


5 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo, bardzo tłusto. Ciekawe ile czasu zabrało zbieranie takiej kolekcji?
    Ciekawe, w zeszłym tygodniu byłem a Austrii służbowo (w sumie niedaleko) i był to chyba najbardziej nudny pod względem motoryzacyjnym wyjazd. Same BMW, Ople i Mercedesy. Wszystko nie starsze niż 10 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz mam wręcz przesyt starych aut - jestem w Serbii.

      Usuń
  2. Ten Borgward mnie dziś minął! We Wrocławiu! o.O

    OdpowiedzUsuń