Witam. W aktualnej edycji przeglądu obędzie się już raczej bez
fajerwerków (choć jest kilka ciekawszych samochodów) i zobaczymy auta raczej zwykłe, choć często niezwykle ładnie spatynowane. Tym
razem mam dla Was 61 zdjęć od Piotrka, część z nich została zrobiona zaledwie kilka dni temu.
|
Trochę mało to widać - ale to Fiat Argenta |
|
404 na przedzie, a w tle już widać... |
|
TM Murenę |
|
Podkowa to tak klasyczny motyw na atrapach W123, lub W124, że aż sam bym taką.... Nie - jednak nie |
|
To spora niespodzianka - Daihatsu Taft |
|
Hanomag-Henschel F45 |
|
Moskwicz 401 |
|
Piękne ujęcie. Szkoda tylko, że Kaszla nie pilnuje kogut na łańcuchu |
|
Prawdopodobnie W108 |
|
Żuk maskuje się za krzakiem. Nie wziął jednak pod uwagę, że ten drugi nie ma jeszcze liści |
|
Chyba moje ulubione zdjęcie przeglądu - Cadillac Fleetwood Brougham |
|
Już niedługo o takie T2-ki ludzie będą się zabijać jak teraz o T1-ki |
|
Garb nr 1 |
|
Garb nr 2 - podejrzewam, że szykuje się konwersja na wersję bez dachu |
|
Remont pod chmurką... |
|
Nie wiem co to |
|
Piękny wrost |
|
Oprócz patyków widać też trochę Kaszlaka na cytrynkach |
|
Sunny B11 |
|
Jestem bardzo ciekawy co stało za tym pomysłem |
|
Stare górą |
|
Simca 1000 - nie przypomina to wam Trabanta w 4 furtkach? |
|
Triumph Spitfire APAL + komplet drzwi do Beczki |
|
Interesujące malowanie |
|
Interesująca dekompozycja w wersji sedan |
|
Interesująca dekompozycja w wersji kombi |
|
Jest prestiż |
|
Dawno już takiej nie widziałem |
|
Prairie z Wrocławia! Nie sądziłem, że mamy jakieś na stanie |
|
Tercel L20 |
|
E70-tka daily driver |
|
Fiat 850T |
|
Bardzo ładny egzemplarz "Uszata" |
|
Bardzo ładny egzemplarz "Embetki" |
|
Bardzo ładny egzemplarz "Skarpety" |
|
Aż czuć wilgoć |
|
Nie mam pojęcia co to może być |
|
Wczesne Capri w trakcie niekończącego się remontu |
|
Coś tu się działo na tym tyle temu Passatu |
|
Z tej perspektywy czasem ciężko określić czy to W114/W115, czy też W108/W109, ale to zdecydowanie to pierwsze |
fajowe
OdpowiedzUsuńmacie namiar na tego krokodyla? kupiłbym go na części :)
OdpowiedzUsuńPiotrek napisz Rybie gdzie to stało (może jeszcze tam jest) na: jukleja@o2.pl
UsuńA my musimy się w końcu zgadać z tymi materiałami z wyprawy:)
Wrocław nie przestaje mnie zadziwiać. P404, Roman, Aro, Wildtrack...Chyba rzucę ten swój blog w cholerę i pojadę w Bieszczady ;-)
OdpowiedzUsuńTo czarne niewiadomoco to nie Corsa aby? Chociaż, jakby się dokładniej przyjrzeć to bardziej Polo...
Wrocław nie w Bieszczadach xD A to czarne, to Polo I. Prawdopodobnie ostatnie we Wrocławiu... Mają jeszcze "od czasu do czasu" w salonie VW na Brucknera I z 1974, ale ten rocznik (zaczęli produkować od 1975, od 1974 to szło Audi 50) coś mi nie pasi. Poza tym, nigdy jej nie widziałem na oczy.
UsuńSpoko - pewnie w Szczecinie też jest sporo żelastwa, ale trzeba mieć masę czasu i być zapartym (Piotrek ma jedno i drugie;), żeby to wszystko powynajdywać.
Usuńyou're damn right! Do tej pory mam mniej-więcej przeczesane mniej niż 1/4 powierzchni, która generalnie jest spora.
UsuńA takie Audi pamiętam gdzie jeszcze z 5 lat temu stało i wrastało.
Mercedes Tarpano rzondzi!
OdpowiedzUsuń1) CX na samym początku - (o ile dobrze kojarzę) to leżakuje na Pawiej :)
OdpowiedzUsuń2) VW T2 - jeszcze jakiś rok temu widziałem to auto na ul. Greckiej w pięknym stanie i na chodzie. Aż żal patrzeć.
Na Greckiej stoi T2 pod plandeką. Od lat nie była ściągana, więc chyba mówimy o dwóch różnych.
UsuńHmmm... być może, ale oba są Auto Zwiad'u.
UsuńCiekawa ta Murena - nietypowa pokrywa silnika, żaluzje w miejscu tylnych szyb...
OdpowiedzUsuńMacie namiary może na tą murene ?
OdpowiedzUsuń