Witam. Zapraszam na
kolejny miks, tym razem jednak dosyć słaby - już widzę ten entuzjazm na waszych twarzach.
Zdjęcia poczyniłem z okazji wolnego czasu wynikłego z potrzeby oczekiwania na
wymianę oleju w skrzyni w Baleronie.
Dzielnia generalnie jest
mi mało znana, ponadto bardzo odległa od miejsc, w których zazwyczaj bytuję, dlatego też z
radością zapuściłem się w okolice Nowego Gaju. Nie miałem całego dnia, stąd pewnie
wiele szrociaków mi umknęło. No ale do rzeczy:
Zaczynamy Chevy Vanem G20 |
Troszku już nadgryzionym zębem czasu |
A to wyjątkowo fajne znalezisko - Accord III generacji to już bardzo rzadki widok |
Obok jakaś oldskulowa przyczepa, a w tle bardzo ładne Żelazko. Marek jedziemy wsadzać karteczkę? |
Coś dla Baldwina |
Coś dla Ameby - PX 80E Lusso |
Favorit z klatką? Ciekawe, czy pod maskę dalej siedzi zwykłe 1.3, czy też coś tam poswapowano |
Ten samochód już zawsze będzie mi się kojarzyć z Black Keys |
Biały rycerz przedliftowy |
Czarny rycerz poliftowy |
Oj nie |
Przejściówka to bardzo rzadki model Kanta |
Carina II, a w tle już widać... |
944 |
Trochę słaba dzielnia... Jedynie Accord trzyma poziom. Ostatnio byłem na Psim Polu. Ło matko ile tam wrostów. I stare i nowe. Mam trochę zdjęć więc mogę podesłać :) Polecam się wybrać w te okolice :)
OdpowiedzUsuńByłem, macałem, a nawet miks poczyniłem i to już jakieś 1,5 roku temu:
Usuńhttp://szrociaki.blogspot.com/2013/05/miks-zzakrzowski.html
Na Litewskiej złapałem Galanta VR-4 (rarytas w PL),a i zaraz obok wrastające Eclipse 1G. A zupełnie z innej beki, to sfociłem twojego Balerona :)
UsuńMiska to kojarzę nawet.
UsuńA Balerona gdzie przyłapałeś - na Długosza?
Tak, mogę foty wysłać na maila.
UsuńNo spoko.
UsuńJa Ci dam słabą dzielnię! Trzeba po prostu się kręcić tam czasem ;-)
UsuńTak ciekawa dzielnica , w tej skodze z klatką zbiera się woda ;) a i baldwinka zacna w moim kolorze, wrocław miasto złomu - to zdanie nabieran nowegu sensu na gaju
OdpowiedzUsuńFavorit z klatką to może jakaś pozostałość po pomyśle Favorit Cup, który nigdy nie ruszył. Ale strona nawet była: http://www.favorit-cup.pl/
OdpowiedzUsuńZbudowano kilka aut do tego, ale finalnie nic z tego nie wyszło.
No chyba, że to sobie zwyczajnie ktoś do KJSów wydłubał. A te 1.3 też można całkiem fajnie podłubać. A z resztą, był nawet Favorit kit car, który wygrał klasę przednionapędówek w Rajdowych Mistrzostwach Świata 1994. Z 1.3 właśnie :)
Klatka wygląda na taką całkiem profi, więc może, może.
UsuńZnajomy Baldwina ma Formana z jakimś dłubniętym 1.3 (m.in. ostrzejszy wałek rozrządu) i całkiem fajnie mu to lata.
Miks T3 i Baleronów! Podziwiam, że odróżniasz po-od przedliftu. Tak jak w 125p.
OdpowiedzUsuńOczywiście z niekłamaną przyjemnością ujrzałem pierwsze żelazo, podobnie jak Samuraja.
Favoritka była tylko 1,3? Jeśli tak, to równie dobrze może być swap na coś konkretniejszego, wszak nawet w fabryce montowali wiadomą rozpórkę...;-)
No jak - 3 wersje Baleronow różnią się od sobie w dosyc zauważalny sposób. Opisywałem to w tekście na 30-lecie W124 - tam znajdziesz ściągawkę :) Fiata przejściówkę poznajesz m.in. po czarnej atrapie, boczkach drzwi już od MRa, czarnej listwie na desce rozdzielczej, a przy tym po wąskich błotnikach przednich, starej lampie z tylu itd.
UsuńBa wiecie co takich białych favo jest w wrocku 2 lub 3 ...
OdpowiedzUsuń