Translate

niedziela, 19 października 2014

Z WIZYTĄ: Oldtimer Passion w Siedlęcinie


Wczoraj udałem się do Jeleniej-Góry celem zasadniczo wielorakim, acz wśród tych "wieloraków" był też pomysł wybrania się do pobliskiego Siedlęcina będącego bazą firmy Oldtimer Passion trudniącej się sprzedażą zabytkowych samochodów. Jako, że kilka dni temu sprzedałem Ładę, to byłem żywo zainteresowany jednym autem z ich bardzo bogatej oferty, lecz po krótkim organoleptycznym zapoznaniu się z owym egzemplarzem to zainteresowanie zrobiło się dosyć... martwe. Od tego samochodu zresztą zaczniemy, a potem zobaczymy masę innych, fajnych szrociaków w tym m.in. bogatą reprezentację klasycznych Cytryn.

Takie oto sympatyczne widoczki ukazują się naszym oczom po dotarciu na miejsce
A to obiekt mojego początkowego zainteresowania


"Kwiatki"


Przewspaniały Opel Kapitan



Ta 2CV-ka była do wyrwania za jedyne 8 koła, jednak jej stan był dosyć "przewiewny" - if ju noł łot aj min

Ta natomiast była za około 10 koła, ale już ktoś ją zaklepał


Simca 1301 wyrwana od jakiegoś miejscowego jegomościa


To ne Golf, to je...
Rabbit
Po porzuceniu Amazona zainteresowałem się tym E21, niestety cena była ponad mój budżet. Poza tym to automat, a zdecydowanie wolałbym manuala w takiej becie
Podobno rozpórka powinna być zamontowana trochę niżej
Ten HY był moim liderem
Nawet nie pytałem o cenę...




16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja Was nie rozumiem - to samo wybrał Oskar. Przecież tam stały Kapitany, Dwacefały, Deesy, Haigreki...

      Usuń
    2. To ja spróbuję wytłumaczyć: Wybieram GT Turbo, bo.... nooo... lubię zapierpapier ;)

      Usuń
    3. Jak pojedziesz HY 80km/h to będziesz czuł, że NAPRAWDĘ ZAPIER****** :-)

      Usuń
    4. No dokładnie taki sam argument przedstawiłem Kurze dlaczego 5Turbo jest liderem, ale jakoś go to nie ruszyło nie wiedzieć dlaczego... chyba się starzeje w zastraszającym tempie ;p

      Usuń
    5. @ Oskar
      Aha, aha, a kto chce kupić 150 konne P3G celem wiadomo jakim? Po prostu z tamtego zestawu wolałbym coś co dobrze wygląda:) Stąd też preferowałbym tego Kapitana z jakimś wyjebczym V8 pod maską.
      @Demon
      W rzeczy samej - dobry argument:)

      Usuń
    6. Może jakimś wytłumaczeniem jest ta scena:
      https://www.youtube.com/watch?v=ujkc4tOlnRQ
      Do mnie też przemawia najbardziej ze wszystkich. Właśnie z tego powodu:)
      Raab-ar Baar aka jestem_zbyt_leniwy_by_napisać_ze_swojego_konta

      Usuń
    7. Jest to jakiś argument w dyskusji:)

      Usuń
  2. Firma w porządku, auta też ok niektóre nawet w dobrych cenach, tylko właściciel troche wkurzający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałem przyjemności, a na miejscu był wtedy tylko mechanik i z gadki wydawał się bardzo w porządku.

      Usuń
  3. Niedługo wybieram się do Jeleniej, to będzie trzeba zajrzeć. Ogólnie - w sumie każda fura interesująca, szkoda, że każda "z niespodzianką".
    Mimo wszystko przy tych DS i H musiałem przypomnieć sobie o oddychaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. a co było nie tak z tym volvem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie szpachla, szpachla i jeszcze raz szpachla
      Ze zdjęć wynika, że nie przykładali się do depilacji wołowinki przed malowaniem.
      W jakiej cenie ów amazon i e21?

      Usuń
    2. Tak - Volvo było bardzo zmęczone i bardzo nieumiejętnie naprawiane i to już pewnie kilkukrotnie. Doprowadzenie go do właściwego stanu pochłonęłoby więcej kasy niż kosztuje zadbany egzemplarz. Kosztowało coś około 12 koła, a E21 około 15.

      Usuń
  5. ooo na jednym ze zdjęć lecę myć HY :P
    Pozdrawiam, Ania;)

    OdpowiedzUsuń