Дзиен Добри.
Dziś podobnie jak to ostatnio było w przypadku miksu wakacyjnego z Turcji zobaczymy materiał archiwalny. Ale tym razem będzie on jeszcze starszy bo z 2007 roku. Niby starszy równa się lepszy ale długo zastanawiałem się czy w ogóle wrzucać ten miks. Nie żeby był słaby - po prostu wydaje mi się trochę idiotyczny. Skargi proszę pisać na: itaknatoniepopacze@gmail.com
Bułgaria jako kraj postkomunistyczny, w warstwie szrociaków charakteryzuje się bardzo dużym wolumenem aut produkcji radzieckiej. Udało mi się też trafić kilka aut produkcji polskiej i nie - nie chodzi o Kaszla.
Bułgaria to przede wszystkim Łady, a więc zaczniemy od Trabantów:
No dobra Łady:
Na koniec wątek polski, i to niejeden:
Благодаря ви за вниманието наркомани. Харесва ми борш напитка.
Dziś podobnie jak to ostatnio było w przypadku miksu wakacyjnego z Turcji zobaczymy materiał archiwalny. Ale tym razem będzie on jeszcze starszy bo z 2007 roku. Niby starszy równa się lepszy ale długo zastanawiałem się czy w ogóle wrzucać ten miks. Nie żeby był słaby - po prostu wydaje mi się trochę idiotyczny. Skargi proszę pisać na: itaknatoniepopacze@gmail.com
Bułgaria jako kraj postkomunistyczny, w warstwie szrociaków charakteryzuje się bardzo dużym wolumenem aut produkcji radzieckiej. Udało mi się też trafić kilka aut produkcji polskiej i nie - nie chodzi o Kaszla.
Bułgaria to przede wszystkim Łady, a więc zaczniemy od Trabantów:
Trabant w kombi pływający |
Trabant w sedanie swobodnie stojący |
Trabant w kombi także swobodnie stojący |
Z tej perspektywy to mogą być co najmniej trzy modele: 2101 z atrapą i błotnikami od 2103/2106, albo 2106 z atrapą od 2103 tylko bez listw, albo zabiedzone 2103 bez listw |
Policja miała tam takie radiowozy |
Mordy być zamazane bo być brzydkie |
Nowe Nivy śmigały jak głupie |
Klasyczna 2101 użytkowana ... mało klasycznie |
Dużo tego było, a małpy chciały zdjęcie niemal z każdą |
Nigdy nie widziałem Nivy w 5 furtkach w Polsce. Za nią kolejne 2 Łady |
Dużo gejów w tej Bułgarii |
ZiŁ czy Kraz? |
ZiŁ 131 w wersji do niewiemzupełnieczego |
Kogo nie stać na Żigula albo Trabanta, zapiernicza kuńmi. Chaty też mają, jakie mają |
Czym jest luksus? |
Małą ilością szpachli. Miałem kiedyś Kadetta D (ale nie Luksusa, tylko Berline) - ależ to rdzewiało |
Żuk dziarsko pracuje sławiąc dobre imię polskiej motoryzacyji |
I najfajniejsze znalezisko - 125p |
Благодаря ви за вниманието наркомани. Харесва ми борш напитка.
jest dobrze,jestem ukontentowany...
OdpowiedzUsuńno jak to do czego ten ził... Widać przeca że do stawiania platform wiertniczych, by szukać ropy w Bułgarii. Przecie to proste! :D
OdpowiedzUsuńMusze przyznać - specyficzny klimat ;-)
UsuńDługie nivy były (nie tylko) w Polsce oferowane, sam taką dość intensywnie swego czasu 'zmacałem' - miękkie nadwozie, teoretycznie dużo miejsca w środku, ale idiotycznie zmarnowanego - tylna kanapa jest praktycznie w identycznym miejscy w stosunku do tylnej klapy jak w krótkiej=duuuużo miejsca na nogi.
Krótką Nivę natomiast można stosunkowo często zobaczyć poza największymi miastami w Szwajcarii(!!!)
@ Machi
UsuńDzięki za uzupełnienie w takim razie.
Ztcw, to przeciwieństwie do dawnego ZSRR, w Bułgarii jeśdziło sporo Trabantów. I jak widać jeszcze 6 lat temu się zdarzały. Dobrze.
OdpowiedzUsuńA taką 2104 to bym śmigał, i to bardzo.
No śmigało ich jeszcze trochę. Pewnie gdyby zagłębić się w prowincję to spotkałoby się ich więcej.
Usuń@Machi - albo wody ;-)
OdpowiedzUsuńCoś się moje komentarze miejscami pozamieniały ;-)
OdpowiedzUsuńNiestety nie mogę już z tym nic zrobić.
UsuńOldskulowa strona i super relacja z Bułgarii. Klimacik byłego ZSRR emanuje z tych fotek niemiłosiernie.
OdpowiedzUsuń"Mordy być zamazane bo być brzydkie..." Hah ;)
A ten zielony to niby nie 125p
OdpowiedzUsuńNie bez powodu auto jest w Ładach, to 2101.
Usuń