Translate

wtorek, 16 lipca 2013

MIKS LIPNY: Lipa Piotrowska lubi Mercedesy



Witam. Dawno nie było na szrociakach żadnego miksu, wrzucam niniejszym Miks Lipny. Dlaczego lipny? Z dwóch powodów. Po pierwsze zdjęcia dotyczą dzielnicy Wrocławia, której nazwę widzimy w tytule, czyli Lipy Piotrowskiej i to będzie ta bardziej oczywista część. Poza tym zazwyczaj kiedy robię miks prezentujący złomy zalegające w konkretnej dzielni staram się to zrobić na tyle dokładnie, żeby potem nikt nie powiedział: Ziomek jak ty kxxxa robisz te miksy, skoro na Zabobrzu stoi jeszcze wrośnięta Syrena, a tu jej nie ma. Zajxxxć Ci? W tym przypadku poziom rdzajebistości osiągnął jednak tak duży poziom, że po prostu nie chciało już mi się szukać dalej, stąd też przymiotnik "lipny" w tytule. 
Przedmieścia z grubsza dzielą się na te w których ludność poważa tylko VAGiny, tylko Ople albo tylko Mercedesy. Ciesze się, że moja rodzima dzielnica wybrała to ostatnie, zresztą ja sam też. Czyli jestem przykładnym Lipopiotrowiczaninem. Mniejsza z tym, zobaczmy zdjęciwa:

Już z daleka widać, że coś tu jest nie tak
Mercedes T2
Niech zgadnę - 200D?
Ale bym tym woził fortepiany, rury, w ogóle wszystko. Reklamy na bokach są bardzo klimatyczne

Typowy podjazd w Lipie. Sąsiedzi nieustannie kłócą się co lepsze - W123 z gnoju, czy W124 w gnoju. Tu wygrywa 123 - dostało w koło ale ma to w dupie i dalej jeżdzi
Kolejne T2
Tu zaczynały się trochę starsze Meśki
LA710 na żółtej blasze
T2 Autolaweta
Roburowi ktoś zawinął motura. W ogóle to patrzcie jakie ma absurdalnie cienkie przednie koła. Choć na pewno dawały trochę ulgi kierowcy
Tabliczka znamionowa w 4 językach, w tym po polsku
Kolejne nagromadzanie gwiazd
Woooł. W116 i górujący nad nim L323
Nie chciałbym przydzwonić tym autem czołowo. Z drugiej strony to najlepszy system przeciwwypadkowy, jaki można sobie wyobrazić
Gazowie czy Lublinowie?
Kurde, co to jest tam na końcu, jakieś ruskie limo?
Żuka i kosze na śmieci projektował ten sam typ. Na bank
Kolejny Mesiek L710
Fajny UAZ
Mesiek ukrywa GAZy 51 i Żukensa

To zdecydowanie rozwiewa wątpliwości czy to Lublin 51 czy GAZ 51
Chce ktoś na tapetę?
UAZ 452. Ruscy nie byli by sobą, gdyby nie nadali mu jakiejś śmiesznej nazwy - Buchanka, czyli bochenek po naszemu. Produkują go do dziś w niezmienionej formie
Piękna patynka na przedniej części Lublina
W sosie niemiecko-polskim pływał też jeden Skodilak

Jeszcze jeden Mercedes T2, tym razem pickup

Tu się dzieje, naliczyłem aż 11 pojazdów. Z mniej oczywistych rzeczy - błotniki od Wartburga 353W na masce UAZa
Ta biodegradowalna paka GAZa jest mistrzowska
Błotnik od Syreny
Kaczka 310D
Tu widać jeszcze Żuka, ukrytego za Kaczką i chyba BRDMa
Trzeba było dać chromowane ukrywacze rdzy
Miks wieńczy monumentalny ryj L323 o urodzie ryby tołpygi - ale bym tym jeździł i wkurwiał innych kierowców hamując 5cm przed tyłami ich fur

8 komentarzy:

  1. ŁOMATKOŁOMATKOŁOMATKO!
    Oczy mnie się upiekły ogniem piekielnym. Zagęszczenie świetnych fur nieziemskie, od czego by tu zacząć? Merce LA!
    Piękna Santana Lightweight-to raczej diesel więc po zderzeniu zostałyby tylko tłuste plamy;-)
    GAZ/Lublin 51 - zawsze się mnie podobały, przy okazji pożądam wręcz priapicznie (można Basstard?).
    CZERWONY FUG (to coś podobne do BRDM-2)!!
    A gdzie jest jakiś UAZ na zdjęciu ze sztaplarką Suchedniów? Ja tam widzę dupkę Tarpana.
    Ruska limuzyna to CHYBA Ził.
    A czerwony Merc to NAPEWNO nie 323-bo to by znaczyło (siem powtarzam i mondrze!) 3,5T DMC i 230KM!!
    no. Chyba se parę fotek zedrę i do skrinsawera wrzucę;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ komentarz wysmażyłeś. Od czego by tu zacząć?
      Khaki UAZ jest na zdjęciu, trzeba się tylko przyglądnąć bardziej:)
      Ha - L323 to na pewno L323. Oznaczenie nie jest tożsame z tymi które zazwyczaj stosuje MB. 323 oznacza w tym wypadku 7,5T DMC i 110KM.
      http://www.trucksplanet.com/catalog/model.php?id=790
      To ruskie limo to jeszcze kiedyś się zaczaję i dokładnie obczaję co to jest, bo mnie to męczy normalnie.
      A i dzięki za tego FUGa. Militariów jakoś szczególnie nie ogarniam.

      Usuń
  2. W116 i L(wstaw liczbę)!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tymi oznaczeniami L323 to pierwsze widzę, ale człowiek uczy się całe życie;-)
    A i tak to jest pikuś przy oznaczeniach MAN-a, normalnie nie do ogarnięcia.
    UAZ-a jak nie widziałem tak nie widzę :-)
    Tak z ciekawostek-za (ode mnie, od Ciebie-przed) Gorzowem egzystują sobie dwa komisy, co w nich nie stoi! od syreny bosto, LanzBuldog-a po zgnite (chyba) stare rollsy. Muszę się wybrać, materiału jest na 2-3 miksy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyko zabieraj teleobiektywa by były dobre zdjęciwa.

      Usuń
  4. Jest skoda 105 ;) a ja Właśnie wróciłem ze brna ołomuńca i pragi ... było bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dokumentacja zdjęciowa (szrotowa) jest? Jak tak to gotuj jakiegoś miksa natentychmiast.

      Usuń