Translate

wtorek, 28 stycznia 2020

MINIMIKS Warszawski



Witam. Dziś mam dla Was kilka zdjęć te stolicy. Nie ma tego co prawda zbyt dużo, bo nie za bardzo miałem czas na latanie za gratami ale coś tam mimo to udało mi się upolować. Tym bardziej, że znajomy pokazał mi świetną miejscówkę - to był teren Straży Pożarnej, gdzie nagromadzono jakieś potworne ilości starych gratów - było ich tam co najmniej 40. Zapewne strażacy ćwiczą sobie na nich rozcinanie furek. Nawet lokalni złomoznawcy nie kojarzą tej miejscówki - a to potwierdzone info. Jeszcze jedna refleksja - nie wiem czy to było związane z odbywającym się akurat w ten dzień finałem WOŚP ale widziałem w ruchu kilka naprawdę dobrych gablot m.in. Porsche 911 993. No i przy okazji - ten fotoradar pod górkę przed ambasadą ruskich jest śmieszny. Wygląda bowiem na to, że ludzie pałowali tam swoje fury do odcinki tylko po to, żeby dawnym okupantom doj.... uprzykrzyć życie :D Ok - nie przedłużając zapraszam na minimiks. Zaczynamy od ciężkiego strzału w postaci lekko już zastanego Camaro na parkingu społecznym - ciekawa inicjatywa swoją drogą.




Mówili jedź do stolicy - nie opędzisz się od supercarów
Tymczasem z czerwonych fur to głównie Żuki były...

No i Syrena...


Jeszcze nie tak dawno miała żółte blachy






SC400 zachowany w nienagannej kondycji
Dawno nie widziałem tak ładnej GTV. Ta ponoć należy do Włocha
Uwielbiam te oczka w 928





2 komentarze:

  1. fotoradar na Spacerowej postawili ponieważ tam jest coś nie tak z profilem jezdni. Może wystarczyła prędkość 80-100 + lekko śliska nawierzchnia i samochody leeeciały. Pracowałem po przeciwnej stronie ulicy i zdarzało się, że w tygodniu były i po dwa wypadki - wypadnięcie z jezdni, skoszenie latarni itp. Najzabawniej było, gdy podczas montażu fotoradaru ktoś skosił nieskończoną jeszcze instalację - dlatego dorobili wkrótce te betonowe rampy dookoła, żeby chronić biedny fotoradar xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to ruskie jakieś wielkie elektromagnesy tam miały :D

      No to grubo. dobrze, że nikt nie skosił robotników w trakcie prac.

      Usuń