Translate

piątek, 6 kwietnia 2018

PRAWDZIWA PATYNA: Lincoln Town Car II Limo



Witam. Kilka dni temu na tyłach azjatyckiej knajpeczki, w której czasami jadam wyszperałem takiego Lincolna Town Cara II generacji w przedłużonej wersji. Zauważyłem go już co prawda dobre kilka lat temu, ale wydawał mi się zbyt młody na szrociaki. Teraz jednak ładnie obrósł patyną i teraz pasuje tu w sam raz. Mogę być w błędzie, ale ten najczęściej przerabiany i wydłużany sedan świata w tym przypadku może być wersją fabryczną.







2 komentarze:

  1. Hurgot Sztancy6 kwietnia 2018 09:46

    fabryczną czyli, że w fabryce Lincolna go zrobili? nawet nie wiedziałem, że była taka opcja, bo ten fabryczny dłuższy to miał coś ok. 5.5 metra...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak były dwie fabryczne długości - standardowa i nieco przedłużona - ta o której piszesz, ale kiedyś gdzieś tam czytałem,że wychodziło też takie coś jak na zdjęciach. Muszę poszperać.

      Usuń