Przy okazji ostatniego postu trochę sobie podyskutowaliśmy więc teraz czas odpocząć i po prostu powygapiać się na jakieś szrociaki. Jednym zdaniem - czas ma miks. Z Wrocławia zostało mi już bardzo mało materiałów ale coś tam jeszcze mam, na przykład to co zaraz zobaczymy. Generalnie to raczej relacja z małej
pojeżdżawki (blogger głupieje jak widzi to słowo) w popowickich okolicach w celu zakupu oleum do Merola, a nie
konkretny miks ale i tak udało się odnaleźć małe co nie co:
Dobry klimat - zrobić z tego muzeum zabytkowej motoryzacji. A mnie jego dyrektorem! |
Eksponaty stoją tuż obok - stuletnie wrocławskie tramwaje na tyłach zajezdni tramwajowej. Jak widać trochę gniją |
Nie gnije za to takie oto zadbane Charade II generacji (G30), które udało mi się ustrzelić na Wejherowskiej |
Tuż obok stał 125p w 5 furtkach |
Budyń na wąskiej listwie, no i shadowline trochę też |
Srebro w gnoju na szerokiej |
Kawałek dalej stała naprawdę oryginalna para jak na polskie warunki... |
...w postaci Daihatsu Materia i Lancii Delty III - lubię te fury z dokładnie tego samego powodu co Juke'a;) |
To też lubię choć jest trochę nudne |
Ktoś pozazdrościł drewnianej stylowy Amerykańcom i zaaplikował takie coś do swojego poczciwego B3 |
Passat w końcu wygląda jakoś tak z jajem |
T3 powili staja się najstarszymi furami na naszych drogach jakie można jeszcze powszechnie spotkać |
Bo takie W123 w roli dupowozów to już niemal całkiem wyginęły |
Widząc takie obrazki myślę sobie jakim szokiem musiało być wprowadzenie typoszeregu 124 od razu po 123. Powinni byli zrobić123,5 czy coś. W dziejach MB chyba nie było większej zmiany stylówy niż ta |
Porównajcie te dwa obrazki - szatan |
Te Patrole serii 260 będą jeszcze długo patrolować wrocławskie ulice, bo to bardzo porządne żelazo. Spore nagromadzenie jego następców odkryłem na Bierutowskiej |
W dzisiejszym odcinku wystąpiły aż 3 Balerony. To mała zapowiedz tego co Was niebawem czeka... |
Zawodowo zajmuję się oklejaniem (również fur) i boazeria na passku bardzo przypadła mi do gustu. Ja bym dechy pierdyknął jeszcze na pas przedni. A przy okazji zmiany dizajnu 123/124, to podobną podmiankę można zauważyć w przedstawionej favoritce. Wcześniejsze setki mocno się różnią.
OdpowiedzUsuńNo ja też okleił bym mu jeszcze mordę do kompletu:)
UsuńFakt zmiana typoszeregu 742 na 781 była też dosyć drastyczna. Choć co najśmieszniejsze silniki zostały te same, tylko przełożyli je z tyłu na przód. Z napędem nie było problemu - silnik tak jak kiedyś napędzał najbliższą sobie oś.
Stuletnie tramwaje? Toż to nasze Linke-Hoffmany. Jeździły jeszcze bodaj do 1977 roku.
OdpowiedzUsuńNo prawie stuletnie Linke-Hoffmany, bo z lat 20. ubiegłego wieku. Polonezy też jeszcze jeżdżą:) Więcej info i zdjęć tutaj:
Usuńhttp://www.gazetawroclawska.pl/artykul/872263,cmentarzysko-tramwajow-we-wroclawiu-zobacz-jak-niszczeja-zabytki-zdjecia,id,t.html
Charade! I 125p kombi (jedyna wersja Kredensa, jaką uważam)! I Materia!!!
OdpowiedzUsuńTak, Materia jest zajebista. W dużym przeciwieństwie do Joke'a.
Właśnie! PROWOKATORRRR! Do jednego wora wrzuca Materię, Deltę (przegięcie z tą nazwą, osobiście uznaję tylko starą HF) i (fuj!) Juka !!!
UsuńT3 ma jeszcze do kompanii VW LT, MB T2, Kamazy i Stary (w mniejszej liczbie, ale jednak).
OdpowiedzUsuńNo tak - to są obecnie youngtimery numer jeden na naszych drogach:)
UsuńMateria! Materia! I po trzykroć Materia! A przy tym, zdaje się, niejedyna w tym mieście- kojarzę, że kolejna stoi pod blokiem u zbiegu Powstańców Śląskich i Wiśniowej.
OdpowiedzUsuńCharade diesel, w dodatku 3dr. - dawno takiego pewexa nie widziałem
OdpowiedzUsuńWoody Passat - pasuje, jak najbardziej.
Przejście z r107 na r129 też było ostre.
Racja, to przejście też było ekstremalne.
UsuńPassat jest moją własnością ii ciesze się go ktoś go ustrzelił, t3 również należy do mnie i do ojca, bo akurat mieliśmy tam fuchę.
OdpowiedzUsuń