Witam. W Bristolu narobiłem tyle zdjęć, że mam w zanadrzu jeszcze 2 tłuste miksy. Dziś pierwszy z tych dwóch ostatnich. Zaczniemy od ostrego uderzenia Mitsuoką:
![]() |
| Trochę mało ją widać ze względu na bardzo ekstrawagancki kadr - ale jest |
![]() |
| Nie powiem - miałem małe lęki, czy taki Robin nie wywali się na mnie przy tak pochyłym zakręcie, a do tego na mokrej nawierzchni |
![]() |
| Jaguar XJ Mark I Series I |
![]() |
| 4.2 Sovergin |
![]() |
| Pogadałem chwilę z właścicielem - był bardzo zainteresowany Baleronem. Miał też kiedyś |
![]() |
| Nasi remontujo! |
![]() |
| Citroen Visa Super E |
![]() |
| To ujecie dobrze oddaje historię - kolo w pośpiechu zatankował za całe 10 funtów... |
![]() |
| ...a jak wyjeżdżał ze stacji to spalił kapcia chyba ze wszystkich z 4 laczków:D Mam nadzieję, że nie za dużo moto-slangu |
![]() |
| Jestem wielkim fanem tego wzoru felg - ale to już pisałem kiedyś. Blachy też miał dobre |
![]() |
| Tu jedyny raz spotkałem Jaguara E-Type. Niestety uciekł zanim zdążyłem zrobić sensowne zdjęcie |
![]() |
| Za to - to mi nie uciekło. Nie jestem fanem tego stylu hot-rodów ale ten był całkiem spoko |
![]() |
| Zamieniłem kilka słów z właścicielem i okazało się, że auto zostało zmontowane zaledwie 2 dni wcześniej. Widać chociażby po oponach |
![]() |
| Jak można, no JAAAAAAK!!!!! |
![]() |
| Honda S-MX |
![]() |
| RX-7 FD z jakimś gównianym przednim spojlerem |
![]() |
| Cudeńko - ITR JDM DC2- ma inny (ładniejszy) przód niż nasz Euro Spec ze świńskim ryjem. No i więcej koni - B18C miało tu seryjnie aż 200KM |
![]() |
| Słyszałem, że aż do czasów Megane RS było to najszybsze przednionapędowe auto świata. A do najlepiej się prowadzące - miało nawet Torsena |
![]() |
| Ten Figaro chyba już był |
![]() |
| Piękny - Triumph TR6 |
![]() |
| Bristola 411 opisywałem już tutaj |
![]() |
| Krokodylca natomiast jeszcze nie opisywałem |
![]() |
| Idealny MG MGB GT... |
![]() |
| ...stąd też będzie aż 6 ujęć tego żelaza |
![]() |
| Nieopodal stał Krokodyl nawiązujący kolorem do MG |
![]() |
| Remont TVR Cerbera na ulicy - takie rzeczy tylko w Anglii |
![]() |
| Ostro zajechane S123 240D - przez chwilę poczułem się jak w Polsce |
![]() |
| :D W mojej byłej Beczce też mi kiedyś odpadła górna część gałki zmiany biegów |
![]() |
| Z tej strony wygląda już całkiem nie najgorzej |
![]() |
| To ujecie dobrze pokazuje jak małe kółeczka ma Honda Acty I - a Mieczysław jest tu tylko na 15kach |
![]() |
| Mitsu L300 4WD, choć to akurat jest Delica Star Wagon Turbo D |
![]() |
| Nikomu nie potrzebne Mitsu Evo II/III |
![]() |
| 10 calowe felgi |
![]() |
| Bedford CF-250 |
![]() |
| Ależ fajna patynka. Choć mechanicznie jest bardzo dobrze - właściciel tego warsztatu regularnie w nim grzebie |
![]() |
| Tak a propos - Subaru Libero stylizowane na VW T1 |
![]() |
| Na koniec coś dla Baldwina - knajpa znajduje się na wiecznie zakorkowanej Baldwin St. |






























































Tak sobie przeglądam w dniu co miałem pracować ale uczniowie spieprzyli i nie przyszli - wiadomo jutro rozdanie cyrografów ;) ee tam skody niema, e tam było a na koniec dup między oczy Baldwina Badwinsem ...
OdpowiedzUsuńps. ja pierdziu jakie tam auta wyrzucajo na smieci,,, jakieś mutsuja buszi a ja się favoritką tłukę po dolnym śląsku ...
Kurde... straszny dylemat i chyba nie potrafię wybrać w tym miksie najlepszego autka... Zgadnij Kura o które 2 mi chodzi ;]
OdpowiedzUsuńRobina raczej odrzucamy;) - więc mój pierwszy strzał to RX-7 i Integra.
Usuńno prawie trafiłeś :) DC2 i LanEvo III xD
UsuńTen kadr z Mitsuoką jest bezbłędny. Nadaje zdjęciu klimat jakiegoś kadru z filmu sensacyjnego albo szpiegowskiego (tak btw to czym to się w sumie różni? jakoś nigdy nie był to mój ulubiony kawałek kinematografii).
OdpowiedzUsuńA dziękuję, choć trochę przypadkiem wyszedł:)
UsuńJest Bristol, jest dobrze! Ten przedni spojler w RX-7 to chyba od jakiegoś znanego tunera (albo przynajmniej replika) - nie wygląda źle moim zdaniem. Ależ bym jeździł tą Integrą! Choc mi akurat europejski/amerykański przód też się podoba.
OdpowiedzUsuńTeż bym jeździł ITRem. Wczoraj na Mobile znalazłem jednego uturbionego do 600KM:
Usuńhttp://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=237637131&asrc=st|sr
Ja nie mogę patrzeć na ten przód EDM/USDM, japoński bardziej mi pasuje do całości. W ogóle, jak dla mnie, okrągłe lampy w samochodach, które nie są jeszcze klasykami to jakaś pomyłka. Przykładowo w W210 wygląda to kuriozalnie, w W211 już jest lepiej, ale i tak jakoś dziko trochę.
https://youtu.be/Cq1G3EGucsQ
OdpowiedzUsuń