tag:blogger.com,1999:blog-3180300785089085915.post1823456824576596880..comments2024-03-12T21:35:32.827+01:00Comments on Szrociaki: PRAWDZIWA PATYNA: 1960 Ford Taunus 12M (G13 AL)Qropatwahttp://www.blogger.com/profile/03043401241058861661noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-3180300785089085915.post-62686451504997788482017-05-01T22:36:49.825+02:002017-05-01T22:36:49.825+02:00Coś w okolicy 16 koła.Coś w okolicy 16 koła.Qropatwahttps://www.blogger.com/profile/03043401241058861661noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3180300785089085915.post-51794020728305584002017-04-30T15:12:20.540+02:002017-04-30T15:12:20.540+02:00Co mnie kiedyś nieco zdziwiło, niemieckie Fordy mi...Co mnie kiedyś nieco zdziwiło, niemieckie Fordy miały baaaardzo długo 6v (w porównaniu do innych zachodnioeuropejskich samochodów), chyba jeszcze Taunus P6 (ostatni z typowo niemieckich małych Taunusów) miał 6v. Podobnie P5 (przedostatni z typowo niemieckich dużych Taunusów, aczkolwiek jego następca, P7, nazywany jest Taunusem chyba nieoficjalnie).SMKAnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3180300785089085915.post-17230948603585331362017-04-28T20:30:21.463+02:002017-04-28T20:30:21.463+02:00A jak dużo sobie obecny właściciel winszuje za teg...A jak dużo sobie obecny właściciel winszuje za tego Taunusa?solarzmrhttp://wr7.pl/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3180300785089085915.post-28969206700305538722017-04-28T00:25:21.981+02:002017-04-28T00:25:21.981+02:00Po zobaczeniu tego auta pierwsza moja myśl, to &qu...Po zobaczeniu tego auta pierwsza moja myśl, to "auto jak z Krecika" ;-)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3180300785089085915.post-49062666187398265482017-04-27T18:38:00.312+02:002017-04-27T18:38:00.312+02:00piękny egzemplarz w wieku podobnym do mojego teści...piękny egzemplarz w wieku podobnym do mojego teściunia, nadgryziony rudą szmatą,silnik dolnozaworowy, i ten olej letni sae20 w temp poniżej -10 stosować rzadki letni olej sae10 :), pewnie na rynku jeszcze nie było wielosezonówki. Ciekawe jak historia zatacza koło bo teraz stosuje się coraz to rzadsze ultralekkie 0w20,5w20,0w16 a w formule 1 0W10 :)Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/04091662981633808068noreply@blogger.com